|
کدخبر: 119964

بازیکنان پشت مجیدی؛ سعادتمند مورد غضب استقلالی‌ها

دو دستگی و اعتراضات در استقلال بار دیگر بالا گرفته است.

ورزش بازیکنان پشت مجیدی؛ سعادتمند مورد غضب استقلالی‌ها

درحالی که پس از شروع دوباره لیگ و نوسان در نتیجه گیری به نظر می‌رسید با نایب قهرمانی در لیگ کشتی آبی پوشان بار دیگر به ساحل آرامش رسیده، پس از برد ارزشمند در دربی فرهاد مجیدی از اختلافات خود با مدیریت باشگاه پرده برداشت و با افشای متن مذاکرات احمد سعادتمند در ایتالیا مدعی شد مدیرعامل استقلال در آستانه دربی حساس جام حذفی به دنبال برکناری او بوده است.

اتفاقی که سعادتمند با تکذیب نکردن آن به طور مستقیم تلویحا آن‌ را تایید کرد و البته با گله از رفتارهای کادرفنی تیمش اختلافات بین خود و مجیدی را علنی کرد. پس از این اتفاقات شنیده می‌شود بازیکنان استقلال به حمایت از مربی خود برآمده و با نادرست خواندن اقدامات اخیر باشگاه، عرصه را بر سعادتمند تنگ کرده اند.

بازیکنان استقلال که به رهبری کاپیتان این تیم وریا غفوری از مجیدی خواستند تا در فینال جام حذفی روی نیمکت تیم بنشیند در صورت کسب هر نتیجه ای در این دیدار دست از حمایت از مربی خود نمی‌کشند و حتی در صورت قهرمانی، به سعادتمند اجازه نخواهند داد که به همراه دیگر اعضای تیم بر روی سکوی قهرمانی حاضر شود.

چرا که موفقیت احتمالی تنها به بازیکنان و کادرفنی تعلق دارد نه مدیریتی که در آستانه مهم ترین بازی فصل آبی ها، به بهانه تخفیف گرفتن از آندره‌آ استراماچونی به ایتالیا رفت و از بیم نتیجه نگرفتن برابر پرسپولیس، قصد داشت مربی ایتالیایی را به ایران بازگرداند. با این شرایط پس از دیدار پایانی جام حذفی باید منتظر مصاحبه‌های آتشین و افشاگرانه استقلالی ها علیه مدیریت این تیم باشیم.

منبع: آخرین خبر
  • مهدی ارسالی در

    به نظر من این مدیریت بی کفایت و بی تدبیر استقلال هست که باید برکنار شود نه آقای مجیدی ، مجیدی باید بمونه .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها