|
کدخبر: 117529

پرسپولیس طلسم بزرگ سایپا را می شکند؟

پرسپولیس امروز درحالی برابر حریف خود سایپا تهران قرار می گیرد که در هشت بازی اخیرش شکست نخورده است.

ورزش پرسپولیس طلسم بزرگ سایپا را می شکند؟

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چارچوب هفته سی ام و پایانی لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف میهمان خود سایپا رفته تا آخرین بازی خود در لیگ نوزدهم را برگزار کند.

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس دوست دارد با برتری برابر سایپا با روحیه مضاعف آماده مسابقه برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی شود. پرسپولیس در صورت برد برابر سایپا می تواند به آمار بیشترین برد در تاریخ لیگ برتر در یک فصل برسد و بالاترین تعداد امتیاز در تاریخ این مسابقات را مال خود کند تا در کنار سپاهان قرار بگیرد

پرسپولیس با کسب ۶۴ امتیاز در آستانه ثبت بهترین قهرمانی تاریخ خود با یک مربی ایرانی است اما شاگردان یحیی گل محمدی برای کسب بیشترین تعداد امتیاز در لیگ برتر تلاش می‌کنند و حالا تنها یک پیروزی تا این مهم فاصله دارند.قرمزها برای رقم زدن این اتفاق کار سختی پیش رو خواهند داشت آنها مقابل تیمی قرار می گیرند که با وجود حضور در رده دوازدهم و حس کردن خطر سقوط، در هشت بازی اخیر خود شکست نخورده و به همراه نساجی تنها تیمی است که بعد از بازگشایی مجدد مسابقات پس از شیوع ویروس کرونا باختی را تجربه نکرده است.

سایپا در این مدت با هدایت ابراهیم صادقی به هفت تساوی و یک برد دست پیدا کرده است. آنها در برابر استقلال، سپاهان، شهرخودرو، پیکان، شاهین، فولاد و نفت مسجدسلیمان به تساوی اکتفا کردند و تنها از سد ماشین سازی گذشتند. باید دید پرسپولیس می تواند مانند بازی رفت این تیم را شکست دهد یا همانند استقلال در ورزشگاه آزادی برابر سایپا متوقف می شود.

آخرین باخت سایپا در لیگ به هفته بیست و یکم برمی گردد که آنها در روز دوازدهم اسفند سال ۹۸ با نتیجه ۲ بر یک به صنعت نفت باختند. از آن بازی ۱۷۴ روز می گذرد و سایپا دیگر شکست نخورده است باید دید پرسپولیس امشب موفق به شکست طلسم سایپا خواهد شد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر