|
کدخبر: 114663

رمز گشایی دیاباته از شادی بعد از گل معروفش

شیخ دیاباته، مهاجم تیم فوتبال استقلال طی گفتگویی متفاوت در خصوص مسائل مختلف از جمله علاقه اش به فوتبال و حضور در ایران صحبت کرد.

ورزش رمز گشایی دیاباته از شادی بعد از گل معروفش

شیخ دیاباته در مورد اینکه چرا به ورزش فوتبال روی آورده است، گفت: اتفاقا خانواده من بسکتبالی هستند و حتی برادرم برای بازی بسکتبال به آمریکا رفت ولی من از کودکی عاشق فوتبال بودم و این ورزش را انتخاب کردم. از بچگی بخت گلزنی با من بود و برادرانم توصیه می کردند مهاجم باشم و برای گلزنی تلاش کنم. دوست دارم زیاد گل بزنم تا هواداران خوشحال شوند.

مهاجم استقلال در مورد اینکه برخی معتقد بودند او پس از جدایی آندره آ استراماچونی از استقلال خواهد رفت، تصریح کرد: در زندگی رعایت اصول حرفه ای خیلی مهم است. اولین چیزی که در ایران دیدم، احترام مردم بود و من نیز تصمیم گرفتم به آن ها احترام بگذارم. باز هم به هواداران می گویم که به خاطر آن ها برگشتم و می خواهم فقط برای آن ها گل بزنم.

شیخ دیاباته در خصوص ارتباطش با فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی مربی من است و این الزام وجود دارد که آن چیزی که مربی از من می خواهد در زمین مسابقه انجام دهم.

مهاجم استقلال در خصوص شادی پس از گلش اظهار کرد:واقعیتش این است که من بیرون از زمین خجالتی هستم اما وقتی به داخل زمین می روم فکر می کنم آدمی دیگر هستم و احساس می کنم یک شیر هستم و در یک مبارزه شرکت کرده ام که نباید بازنده شوم.

دیاباته در مورد اینکه به عنوان یک مسلمان اصول را زیر پا نمی گذارد و نمازش هیچوقت قضا نشده است گفت: آن چیزی که من از اسلام یاد گرفته ام این است که ارتباطی بین من و خدا ایجاد شده و این موضوع به من اعتماد به نفس زیادی می دهد.

دیاباته در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در استقلال می ماند یا نه گفت: سوال خوبی کردید ولی فعلا تمرکزم روی بازی های جاری است و در حال حاضر نمی توانم در مورد آینده صحبت کنم. مردم ایران سیاه پوست نیستند ولی من همه آنها را دوست دارم و خودم را یک ایرانی می دانم.

وی در خصوص اینکه آقای گل خواهد شد یا نه تصریح کرد: بایند ببینیم چه می شود.

دیاباته در خصوص زوجش با مهدی قائدی گفت: مهدی بازیکن خوبی است ولی بهترین بازیکن در ایران هواداران هستند و من فقط در مورد هواداران خودمان صحبت نمی کنم بلکه در مورد کل هواداران فوتبال ایران که شگفت انگیز هستند صحبت می کنم.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها