|
کدخبر: 114661

شیوه طلایی استقلال برای تسویه بدهی هایش

باشگاه استقلال قصد دارد در هفته آینده طلب بویان نایدونف و وینفرد شفر را از طریق دو اسپانسر خود پرداخت کند تا خطری متوجه باشگاه نشود.

ورزش شیوه طلایی استقلال برای تسویه بدهی هایش

باشگاه استقلال با دو پرونده شکایت بویان نایدونف و وینفرد شفر روبه‌روست که پرداخت مطالبات آنها نزدیک ۷۵۰ هزار دلار برای استقلال هزینه خواهد داشت و با قیمت دلار امروز چیزی نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

پیش از این عنوان شد بویان هافبک مقدونیه‌ای پیشین تیم فوتبال استقلال کیفیت پایینی داشت و به دلیل سهل‌انگاری مدیران وقت باشگاه و در شرایطی که می‌توانستند با ۳۰ هزار دلار و قیمت آن زمان دلار  قراردادش را فسخ کنند، اما امروز باید ۳۳۰ هزار دلار با قیمت دلار امروز پرداخت کنند. 

باشگاه استقلال با فیفا رایزنی کرده است که تا ۲۰۰ هزار دلار از محل درآمدهای خود را به طلب بویان اختصاص دهد و مابقی را خودش پرداخت کند تا محرومیت آبی‌پوشان از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی برداشته شود.

علاوه بر این وینفرد شفر سرمربی آلمانی پیشین استقلال طلب ۶۲۰ هزار دلاری دارد. باشگاه استقلال با توجه به فرصت یک هفته‌ای برای پرداخت طلب شفر، از طریق یکی از اسپانسرها و همچنین تأمین منابع مالی لازم ۷۵۰ هزار دلار طلب بویان و شفر را پرداخت کند تا دیگری خطری متوجه باشگاه استقلال نباشد.

باشگاه استقلال تلاش‌های خود را برای این کار انجام داده است و باید دید می‌تواند از پس این دو پرونده برآید یا نه.

منبع: تسنیم

ارسال نظر