|
کدخبر: 104284

شفر میزان دقیق طلبش را اعلام کرد

سرمربی پیشین استقلال گفت: مسولان محترم باشگاه استقلال قصد مذاکره مجدد را داشتند اما همانطور که قبل هم گفتم زمان مذاکره گذاشته و هم من و هم باشگاه استقلال باید تابع تصمیم فیفا باشند.

ورزش شفر میزان دقیق طلبش را اعلام کرد

وینفرد شفر گفت: جدایی من از استقلال محترمانه نبود و به همین خاطر هم پای فیفا وسط آمده است. من به عنوان یک مربی حرفه ای خیلی دوست داشتم همه چیز با مذاکره و دوستانه تمام می شد اما طرف مقابل راه دیگری را در پیش گرفت.

شفر خاطرنشان کرد: فیفا حکم ۵۵۰ هزار دلاری داده و این پایان داستان است. استقلال باید این مبلغ را بپردازد و هیچ احتمال دیگری وجود ندارد. من همه چیز را به قانون سپرده ام و دیگر خودم تصمیم گیرنده نیستم. برای مذاکره دیگر دیر شده و استقلال اگر مایل به مذاکره بود باید این کار را ۲۹ آپریل(۹ اردیبهشت ۹۸) انجام می داد. در آن روز مسولین استقلال باید من را دعوت می کردند و دلایل خود را برای قطع همکاری می گفتند تا یک پایان خوب رقم بخورد اما به جای این کار آن ها من را سر تمرین راه ندادند!

گفتنی است فیفا استقلال را به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار به وینفرد شفر محکوم کرده است و این مبلغ باید تا دوشنبه به سرمربی آلمانی پرداخت شود. باشگاه استقلال اگر به هنگام قطع همکاری با شفر برای رسیدن به توافق با شفر مذاکره می کرد چه بسا با همان ۳۵۰ هزار دلار به توافق می رسید اما اکنون و با رای فیفا باید ۵۵۰ هزار دلار پرداخت کند.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها