|
کدخبر: 97729

در گفت‌وگوی گسترش‌نیوز با رئیس انجمن برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران مطرح شد:

نمایش آخرین دستاوردهای صنعتی در مقابله با کرونا

رئیس انجمن برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزاری نمایشگاه «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در شرایط مدیریت بحران کرونایی کشور عنوان کرد.

گسترش‌نیوز: نمایشگاه «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» به عنوان نخستین نمایشگاه سال ۹۹ در تهران برگزار خواهد شد.

چگونگی برگزاری این نمایشگاه در شرایط کنونی که کشور همچنان درگیر مسئله کرونا است خبرنگار گسترش‌نیوز را بر آن کرد تا با یکی از مسئولین برگزار‌کننده این نمایشگاه گفت‌وگویی را ترتیب دهد.

علی مرادی رئیس انجمن برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران پیرامون برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: ایران به لحاظ شرایط خاص جغرافیایی، آب و هوایی و ویژگی‌های ژئوپلیتیک در زمره کشورهای حادثه خیز دنیا به شمار می‌رود که در ادوار تاریخ همواره شاهد بلایای طبیعی و غیر طبیعی بی‌شماری بوده است. بروز بیماری‌های غیرقابل پیش‌ بینی و واگیردار بسیاری را در حافظه تاریخ سیاسی و اجتماعی بجای گذاشته است، روزگاری که بسیاری از مردم در اثر شیوع بیماری‌های واگیردار جان خود را از دست می‌دادند.

alimoradi.jpg

وی در ادامه افزود: این روزها جهان به یکباره از شیوع بیماری کرونا در سراسر دنیا هراسناک است و ترس همه گیری از این بیماری لاعلاج بر همگان مستولی است. به طوری که بسیاری از مردم با استفاده از انواع ماسک‌ها، دستکش‌ها و ژل‌ها و مواد ضد عفونی‌ کننده خود را در برابر این ویروس مصون و ایمن نگه می‌دارند.

مرادی در ادامه با بیان اینکه در این رهگذر بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای دولتی ، غیر دولتی و مردم نهاد «پویش هایی را برای مقابله از ابتلا به کرونا» راه‌اندازی و اجرا کرده‌اند تا با طنین فریاد همدلی و همراهی، این ویروس را ریشه کن نمایند، خاطرنشان کرد: همبستگی عمومی مردم و مسئولان به ویژه سپیدپوشان و حافظان سخت کوش سلامت، نوید این را می‌دهد که ما با افزایش تاب آوری به زودی کرونا را شکست خواهیم داد.

جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا

رئیس انجمن برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری نخستین نمایشگاه سال ۹۹ با عنوان «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» اشاره کرد و گفت: در راستای تعهدات اجتماعی در شرایط مدیریت بحران کرونایی، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با تصمیمی شجاعانه اقدام به برنامه‌ریزی و فراهم آوردن تمهیدات لازم برای برگزاری نخستین نمایشگاه در سال ۱۳۹۹ کرده است. بدین منظور شرکت سامع پاد نوین به عنوان "برگزار‌ کننده‌ی نمایشگاه ایران بیوتی و کلین" و شرکت آوای موفق ایرانیان به عنوان "برگزار‌ کننده ی نمایشگاه ایران هلث" نیز همدل با مردم نازنین ایران، در این برهه حساس، ضرورت برگزاری نمایشگاهی را در جهت تسهیل ‌سازی و ایجاد موجی از خوش بینی و امید آفرینی به فردایی بدون ویروس کرونا ، احساس نموده و پیشگام شدند تا نمایشگاهی تحت عنوان "جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا" را از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار نمایند.

مرادی در پایان خطاب به شرکت‌ها، تولید‌کنندگان، فعالان صنعتی و بهداشتی اظهار کرد: از تمامی شرکت‌ها، تولید‌کنندگان، فعالان صنعتی و بهداشتی که با درک شرایط به وظیفه ی انسانی و ملی خود عمل کردن و به کوچک ترین دستاوردی در جهت مقابله جدی با این ویروس منحوس، دست پیدا کرده‌اند دعوت می‌شود تا در این نمایشگاه مشارکت فعالانه داشته و آخرین دستاوردهای مهم نوآوری‌ها تولیدی خود را به نمایش بگذارند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها