|
کدخبر: 327573

گردهمایی بزرگ فعالان درب و پنجره کشور در نمایشگاه تهران

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.

نمایشگاه گردهمایی بزرگ فعالان درب و پنجره کشور در نمایشگاه تهران

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور شرکت های برجسته داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای فعالان صنعت ساختمان، معماران، انبوه سازان، طراحان و علاقه مندان به این حوزه فراهم می کند تا با جدیدترین دستاوردها، نوآوری ها و  محصولات روز دنیا در زمینه درب و پنجره آشنا شوند.

شرکت نمایشگاهی تهران به عنوان یکی از باسابقه ترین برگزارکنندگان نمایشگاه در ایران، با ۲۲ سال سابقه درخشان،  مسئولیت برگزاری این رویداد مهم را بر عهده دارد.

 شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره در تاریخ یاد شده و در سالن های ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ و همچنین فضای باز نمایشگاه برگزار خواهد شد و  بازدیدکنندگان می توانند طیف گسترده ای از محصولات و خدمات  را در این  نمایشگاه مشاهده نمایند.

شرکت کنندگان در این رویداد آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های درب و پنجره های upvc، آلومینیومی، چوبی و ضد سرقت، یراق آلات و شیشه های ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات، صنعت درب و پنجره، عایق ها و درزگیرها و خدمات پس از فروش و ... را در معرض دید بازدیدکنندگان، فعالان و متخصصان این حوزه قرار خواهند داد.

ایجاد فضایی مناسب برای تبادل اطلاعات و تجربیات میان فعالان صنعت درب و پنجره، معرفی جدیدترین دستاوردها و نوآوری ها در این صنعت، رونق تولید و صادرات درب و پنجره ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این حوزه، ایجاد فرصت های جدید برای سرمایه گذاری در صنعت درب و پنجره و... از جمله اهداف اصلی برگزاری این رویداد عنوان شده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره تهران فرصتی مغتنم برای تمامی فعالان این صنعت است تا با حضور در این رویداد، از  فرصت های موجود برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها