|
کدخبر: 300295

برگزاری نمایشگاه برندینگ و کیفیت کالاهای ایرانی در شهرآفتاب

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در نشست هم اندیشی با باشگاه تلاشگران کشور، با اشاره به تلاش برای تحقق شعار سال در راستای رشد تولید در کشور، خواستار برگزاری نمایشگاه برندینگ و کیفیت کالاهای ایرانی در شهرآفتاب شد.

نمایشگاه برگزاری نمایشگاه برندینگ و کیفیت کالاهای ایرانی در شهرآفتاب

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، باشگاه تلاشگران کشور که همسو با تولیدکنندگان در ۲۰ گروه صنعتی با ۱۸ هزار عضو تشکیل شده است. روز گذشته اعضای هیات مدیره این تشکل، به منظور استفاده از ظرفیتهای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و برگزاری رویدادهای نمایشگاهی از این مجموعه بازدید کردند.

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در دیدار با اعضای هیات مدیره با اشاره به اقدامات مثبت باشگاه تلاشگران اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از ابتدای تاسیس تا به امروز فراز و فرودهایی را تجربه کرده است و در دوره مدیریت جدید شهری برنامه های بسیار خوبی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است و همین امر سبب شده تا این مجموعه از رکود نسبی سالهای گذشته فاصله گرفته است  و نمایشگاه های مهم با ظرفیت بسیار خوبی در شهرآفتاب برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه نمایشگاه شهرآفتاب محور توسعه جنوب تهران است، بیان کرد: نزدیکی به شهرکهای صنعتی، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و همچنین کریدورهای اصلی ارتباطی کشور از ویژگی‌هایی است که سبب شده تا نمایشگاه شهرآفتاب محور توجعه برای توسعه جنوب تهران باشد.

تقدسی نژاد با اشاره به طرح مثلث اقتصادی جنوب تهران با محوریت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: یکی از راهکارهای ما برای توسعه جنوب تهران ایجاد نمایشگاه های دائمی است.

وی با اشاره به اینکه ساخت ۳۶ هزار متر سالن نمایشگاهی استاندارد در پهنه شمالی آغاز شده است، عنوان کرد: پیشنهاد می کنیم، با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رشد تولید در نظر گرفته شده است نمایشگاه برندینگ و کیفیت کالاهای ایرانی در نمایشگاه شهرآفتاب برگزار شود.

در ادامه این نشست ریاحی عضو باشگاه تلاشگران با اشاره به اینکه کمک به تولیدکنندگان هدف اصلی باشگاه تلاشگران است، اظهار داشت: ما در نظر داشتیم که نخستین نمایشگاه توانمندی در حوزه های مختلف صنعتی کشور توسط باشگاه تلاشگران در شهرآفتاب برگزرا شود. که با پیشنهاد به جای آقای تقدسی نژاد تلاش داریم تا نمایشگاه برندینگ و کیفیت کالاهای ایرانی را  در شهرآفتاب برگزار کنیم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها