|
کدخبر: 297219

افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا در اصفهان

مراسم افتتاحیه این رویداد نمایشگاهی با حضور معاونت معدنی وزارت صمت، ریاست اتحادیه طلا و جواهر تهران، ریاست اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، معاونت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، فعالان صنف طلا، ماشین سازان و شماری از پیشکسوتان این صنعت برگزار شد.

نمایشگاه افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا در اصفهان

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در آغاز برپایی این رویداد نمایشگاهی گفت: در این نمایشگاه شاهد حضور غرفه‌دارانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و هند هستیم و حضور این کشورها در نمایشگاه طلا اصفهان بین‌المللی شدن این نمایشگاه را گواهی می‌دهد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با توجه به حضور ۱۴۹ مشارکت‌کننده در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه ۵۵ درصد مشارکت‌کنندگان در حوزه طراحی، سازندگان طلا و گالری‌دارها حضور دارند که در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری را نشان می‌دهد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا اصفهان در فضایی بیش از ۷ هزار متر و با حضور مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، شیراز و تبریز که در بخش‌های تولیدکنندگان ماشین‌آلات و ابزار آلات سخت، پرداخت طلا و جواهرات، تولیدکنندگان و فعالان بخش فروش طلا و جواهرات، هنرمندان و فروشندگان سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی فعالیت دارند، در حال برگزاری است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا تا تاریخ ۲۶ خرداد و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان بازدید‌کنندگان گرامی است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها