|
کدخبر: 296896

گردهمایی بزرگ صنعت‎گران و هنرمندان طلا در اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از روز ۲۲ تا ۲۶ خردادماه برگزار می‌گردد.

نمایشگاه گردهمایی بزرگ صنعت‎گران و هنرمندان طلا در اصفهان

به گزارش واحد روابط عمومی نمایشگاه اصفهان، این رویداد نمایشگاهی در ۶۵۰۰ متر فضای مفید نمایشگاهی و با حضور ۱۴۹ مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، شیراز و تبریز که در بخش‌هایی تولید‌کنندگان ماشین‌آلات و ابزار الات سخت، پرداخت طلا و جواهرات، تولید‌کنندگان و فعالان بخش فروش طلا و جواهرات، هنرمندان و فروشندگان سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی فعالیت دارند برپا خواهد شد.

از برندهای حاضر در نمایشگاه بین‌المللی طلا اصفهان می‌توان به نام‌های آوا گلد، اذر گاد، زرتاج، جی تی ای، خاتم و کنترل اکسید ماد، اسوه و کوشا تک، صالحی ماشین، تکامل صنعت، ماشین‌سازی امین جواهری، علما زاده، ماشین‌سازی کلانتری، گروه صنعتی راز، اروین صنعت، التین تکنیک، ملک محمدی، افراز ماشین، بازرگانی اشرفی و مسائلی اشاره کرد.

شانزدهمین نمایشگاه طلا اصفهان با حضور مشارکت کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و هند برگزار خواهد شد که در مقایسه با دوره‌های گذشته و از منظر جذب شرکت‌های خارجی رشد قابل توجهی داشته است.

تفاوت این دوره از نمایشگاه طلا با دوره‌های پیشین تغییر مشارکت‌کنندگان صنعتی و سازندگان طلا بوده است. در نمایشگاه طلا سال ۱۴۰۲ و با توجه به آمار مشارکت‌کنندگان ۵۵ درصد فعالان در حوزه طراحی، ساخت، سازندگان طلا و گالری‌دارها است و ۴۵ درصد مربوط به ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از روز ۲۲ تا ۲۶ خردادماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان علاقه‌مندان، صنعت‌گران، صاحبان کسب و کارها و عموم شهروندان خواهد بود.

لازم به ذکر جهت رفاه حال شهروندان گرامی و فراهم کردن امکان بازدید از این رویداد نمایشگاهی برای اقشار مختلف مردم، بازدید از این نمایشگاه در روز جمعه ۲۶ خردادماه از ساعت ۱۰ الی ۲۱ است.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها