|
کدخبر: 277022

خبر بد درباره الکامپ ۱۴۰۱

احتمال برگزار نشدن الکامپ بیست و ششم در ۱۴۰۱ افزایش یافت.

انصراف شرکت‌های متقاضی حضور در الکامپ بیست و ششم، فضای نا آرام جامعه و محدودیت‌ها و انسداد اینترنت که این‌روزها کسب و کارهای فناورانه را با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی رو به رو کرده، برگزاری نمایشگاه الکامپ در ۱۴۰۱ را نیز تحت شعاع قرار داده و احتمال تعویق یا عدم برگزاری آن در سال جاری را افزون کرده است.

به گزارش پیوست، الکامپ بیست و ششم که قرار بود در آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شود، گویا باز هم به دلیل مشکلات فعلی و محدودیت‌های اینترنت احتمال دارد به تعویق افتد. تعویقی که احتمالا به این معنی خواهد بود که در سال ۱۴۰۱ هم خبری از الکامپ نباشد.

در واقع الکامپ از سال ۹۸ به دلیل پاندمی کرونا بیشترین عناوینی را که به خود دیده « برگزار می‌شود،برگزار نمی‌شود، با مخالفت مواجه شد و به تعویق افتاد» بوده و حالا هم با اینکه سازمان نظام صنفی عنوان کرده است در جلسه اول آبان ماه تکلیف آن مشخص می‌شود اما شنیده‌های پیوست حاکی از آن است که بدلیل بی‌رمقی کسب و کارها برگزاری آن با چالش مواجه شده است.

اما الکامپ ۱۴۰۱ که قرار بود مرداد ماه برگزار شود و تمام برنامه‌ریزی‌ها برای آن انجام شده بود و هیچگونه مسئله خاصی در ارتباط با آن وجود نداشت. علی‌رغم استقبال گسترده شرکت‌کنندگان با اعمال نظرهای غیر کارشناسانه و بهبهانه محرم منحل شد و به آبان ماه موکول شد.»

حالا به عقیده ثروتی، الکامپ در شرایط کنونی هم به نظر می‌رسد با توجه به اوضاع و احوال جامعه و موج انصراف و عدم مشارکت شرکت‌ها کنسل شود و به تاریخ دیگری موکول شود.

ارسال نظر