|
کدخبر: 272242

اختصاصی گسترش نیوز؛

افتتاح نمایشگاه تحول صنعت خودرو

اولین نمایشگاه تحول صنعت خودرو افتتاح شد.

نمایشگاه افتتاح نمایشگاه تحول صنعت خودرو

اولین رویداد تحول صنعت خودرو امروز ۳ شهریور با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت و سایر معاونان این وزارتخانه و همچنین جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

۱۱ شرکت داخلی آخرین دستاوردها و خدمات خود در گروه های کالایی خودرو سبک و سنگین، طراحی خودرو، واردکنندگان خودرو سبک و سنگین،  انواع کامیون سازان، قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات و تخصصی صنعت خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده و... را در فضایی بالغ بر ۱۲۲۹۰ متر مربع فضای سرپوشیده (ناخالص) و ۶۶۸۸ متر مربع فضای مفید سرپوشیده داخلی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

سیر زمانی تحول خودرو، اقدامات شکل گرفته در خصوص برنامه تحولی، برنامه خودرویی وزارت صمت و فرمان هشت ماده ‌ای ریاست جمهوری، فرآیند طراحی خودرو، پلتفرم ‌ها، محصولات فناورانه دانش بنیان، خودروهای آینده و خودروهای تجاری از محورهای این نمایشگاه عنوان شده است.

به گزارش گسترش نیوز این رویداد از امروز تا ۶ شهریور ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در سالن های ۸ و ۹- ۱۰ و ۱۱ میزبان متخصصان، فعالان این حوزه، علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها