|
کدخبر: 270761

اختصاصی گسترش نیوز:

صنعت ساختمان موتور محرک صنایع کشور / بانک‌ها دولت را یاری کنند

امیرآبادی فراهانی گفت: صنعت ساختمان موتور محرکه صنعتی و اقتصادی کشور است. حرکت این صنعت موجب حرکت بسیاری از صنایع و ایجاد اشتغال بسیار چشمگیری خواهد شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان موتور محرک صنایع کشور / بانک‌ها دولت را یاری کنند

امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اظهارکرد: صنعت ساختمان موتور محرکه صنعتی و اقتصادی کشور است. حرکت این صنعت موجب حرکت بسیاری از صنایع و ایجاد اشتغال بسیار چشمگیری خواهد شد. صنعت ساختمان از نیروی انسانی تا حوزه معدن کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد. خوشبختانه دولت سیزدهم به این مسئله واقف است. متاسفانه دو دولت قبل عنایت ویژه‌ای به این بخش وجود نداشت.

وی افزود: دولت سیزدهم در اقدامی انقلابی طرح ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال را مطرح کرد. بر اساس قانون جهش مسکن که مصوبه مجلس شورای اسلامی است کار در حال پیش رفتن است. البته بخشی از امور باید بیش از گذشته پیش برود. در این راستا بانک‌ها باید به دولت کمک کنند.

امیرآبادی-فراهانی

امیرآبادی فراهانی در ادامه گفت: مجلس یازدهم قوانین بسیار خوبی را در زمینه‌های مختلف تدوین کرده است که قانون جهش مسکن یکی از این قوانین است. امیدواریم دولت از فضای به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و موجب تحولی بی‌سابقه در حوزه مسکن شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: دولت به ساخت میلیون مسکن اهتمام دارد و می‌تواند صنعت ساختمان را البته با استفاده از فعالان این حوزه در کشور به حرکت درآورد.

 

ارسال نظر