|
کدخبر: 264593

انسجام صنفی زمینه ساز احیاء و بازسازی صنعت نمایشگاهی کشور

رضا فیلسوف – رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه وینا

مراسم روز جهانی نمایشگاه ها فرصتی شایسته جهت احیاء و بازسازی صنعت نمایشگاهی کشور بوده و حضور فعالان و تشکل های محترم صنفی می تواند در جهت معرفی و تقویت هرچه بهتر این صنعت نقش بسزائی داشته باشد تا با ارائه دستاوردها، ظرفیت ها و راهکارهای حل مشکلات در جهت بهبود و توسعه این صنعت که یکی و یا شاید مهمترین روش و ابزار توسعه تجارت بوده گام های ارزشمندی برداریم.

رضا-فیلسوف

لذا برگزاری مراسم امسال در ایران با توجه به اتمام دوران پاندمی و شروع مجدد و روند رو به رشد نمایشگاه ها جهت برگشت به شرایط پیش از پاندمی و حتی بهتر از آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امسال قبل از به کارگیری هر روش و یا ابزاری جهت ارتقاء این صنعت، نیاز به همگرایی و همافزایی صنفی و مشارکت داریم تا بتوانیم با ایجاد یکپارچگی و انسجام دور هم جمع شده و این روز را گرامی و به اهداف صنفی دست یابیم.

به عبارت بهتر می‌توان فارغ از هرگونه اختلاف نظر و سلیقه و با تمرکز بر منافع مشترک صنفی در راستای تقویت بیشتر این صنعت و با انسجام صنفی به عنوان یک خانواده بزرگ، مراسم را در کنار یکدیگر جشن گرفت و پس از آن از ابزارها و روش های مختلف جهت ارتقاء آن در کشورمان استفاده کرد.

نویسنده: رضا فیلسوف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها