|
کدخبر: 239606

صنعت تفریحات ایران ستاره باران شد!

پاویون ایران در نمایشگاه صنعت تفریحات و شهربازی ترکیه (آتراکس) موفق شد از میان تمام شرکت های حاضر در این رویداد، تندیس ستاره جذابترین دستگاه صنعت تفریحات و شهربازی را از آن خود کند.

ایران در نمایشگاه صنعت تفریحات و شهربازی ترکیه (آتراکس) گل گاشت.

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات و شهربازی ترکیه (آترکس) بعد از یک سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا امسال از تاریخ ۱۴ الی ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار شد.

این نمایشگاه اولین و تنها نمایشگاه تخصصی ترکیه و کشورهای همسایه است که پروژه های بزرگ در صنعت شهربازی در آن به تحقق می پیوندند. این نمایشگاه که گوشه مهمی از رویدادهای مربوط به بخش رو به رشد سرگرمی و بخش تفریحات را در یرمی گیرد، تعداد بیشماری بازدیدکننده از اروپا، آفریقا، بالکان و کشورهای خاورمیانه، روسیه، امارات متحده عربی و ترکیه را به دلیل موقعیت استراتژیک و جغرافیایی منحصربفرد استانبول به خود جذب می کند.

امسال، نمایشگاه شهربازی استانبول آخرین نوآوری ها، فناوری ها، محصولات و پروژه های بخش تفریحات و سرگرمی را به متخصصان و سرمایه گذاران این حوزه معرفی کرد.

به گزارش گسترش نیوز ۱۰ برند معتبر ایرانی در این نمایشگاه حضور داشتند و محصولات خود را به دنیا معرفی کردند.

پاویون ایران برای نخستین بار در نمایشگاه صنعت تفریحات و شهربازی ترکیه (آتراکس) موفق شد از میان تمام شرکت های حاضر در این رویداد، تندیس ستاره جذابترین دستگاه صنعت تفریحات و شهربازی را از آن خود کند.

صنعت-تفریحات

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها