|
کدخبر: 233276

برگزاری ۲ رویداد تخصصی در شهرنمایشگاهی آفتاب

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش محصولات نوین و تجهیزات وابسته ۲۱ دی ماه همزمان با دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت، دوچرخه و وسایل نقیله موتوری در شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

دیروز سه شنبه ۲۱ دی ماه با حضور توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصاد،  دست باز معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس مشارکت های مردمی و اقتصادی، معمارباشی رئیس اداره حمل و نقل وزارت صمت و  محمد لو رئیس انجمن ورزش و جوانان نمایشگاه ورزش محصولات نوین و تجهیزات وابسته در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

نمایشگاه- ورزش

این نمایشگاه با حضور ۸۰ مشارکت کننده در مجموع هر ۲ رویداد، بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی، فدراسیون‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان. با ایجاد میز خدمت برای پیگیری و تسهیلات امور مربوط به مطالبات و معضلات تولیدکنندگان ورزشی برگزار می‌شود.

زیرگروه‌های شرکت‌کننده از فدراسیون‌ها، واردکنندگان تجهیزات ورزشی، پوشاک ورزشی، کف‌پوش ورزشی، تجهیزات سالنی، لوازم کوهنوردی، تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات بدنسازی. مکمل‌های ورزشی و تولیدکنندگان مدال و کاپ ورزشی در این نمایشگاه حضور دارند.

اکثر شرکت کنندگان در نمایشگاه ورزش محصولات نوین از برترین تولید کنندگان داخلی هستند.شرکتهای حاضر در این نمایشکاه با آخرین تولیدات و تکنولوژی های نوین ورزشی خود آماده رقابت با شرکت های خارجی هستند.

این نمایشگاه باهمکاری انجمن صنعت ورزش کالا و خدمات و صنایع وابسته در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع تا ۲۴ دی دایر است.

نمایشگاه- بین‌المللی-ورزش

نمایشگاه موتور سیکلت ، دوچرخه و ماشین برقی

همچنین دومین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت ، دوچرخه، ماشین برقی نیز روز گذشته در مجموعه نمایشگاه بین الملی شهر آفتاب افتتاح شد.

نمایشگاه-موتور -سیکلت

این نمایشگاه با حمایت و همکاری همه سازمان­ها، ارگان­های دولتی،‌ حاکمیتی، انجمن­ها و اتحادیه­‌ها و همچنین با حضور فعالان و دست­ اندرکاران برندهای معتبر تجاری و بنگاه های اقتصادی برگزار شده است. نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه شامل شرکت‌ها و نماد‌های تجاری معتبر است.  موتورسیکلت برقی، هیبریدی، دوچرخه، سه چرخ، چهار چرخ و تجهیزات وابسته در این نمایشگاه به نمایش درآمده است. برپایی این نمایشگاه فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار و تولید محصولات متنوع وسازگار با محیط زیست است.گفتنی است ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه موتور سیکلت و دوچرخه و ماشین برقی به نمایش گذاشته است.

فرصتها و اهداف نمایشگاه

شرکتهای دانش بنیان عنوان در راستای به نمایش گذاشتن توانمندی و دستاوردهای داخلی در این نمایشگاه حضور دارند که بی تردید با هدایت و راهبری مدیران شرکتها می ­توان گامی مثبت در جهت رونق بخشی این صنعت در میان مصرف­ کنندگان، تولید کنندگان، وارد کنندگان و دست­ اندرکاران و ذینفعان برداشت. فرهنگ سازی در استفاده از وسایل پاک، حفظ محیط زیست و معرفی قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه حمل ونقل پاک از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

نمایشگاه موتور سیکلت، دوچرخه، ماشین برقی نیز از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ برای عموم علاقه مندان دایر است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها