|
کدخبر: 216963

اختصاصی گسترش نیوز از اکسپو دوبی؛

بازدید مقامات سنگال از پاویون ایران در اکسپو

سفیر و وزیر معادن کشور سنگال با همراهی هیات زمین‌شناسی و معدنی این کشور از پاویون ایران در اکسپو دوبی بازدید کرده و مورد استقبال مسئولان پاویون ایران و محمدرضا بهرامن رییس خانه معدن ایران قرار گرفتند.

نمایشگاه بازدید مقامات سنگال از پاویون ایران در اکسپو

در این بازدید وزیر معادن و هیات زمین‌شناسی و معدنی سنگال ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های معدنی کشور نسبت به همکاری با ایران در زمینه‌های معدنی ابراز علاقه کرد.

در حاشیه این بازدید محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران با سفیر، وزیر معادن و هیات زمین‌شناسی و معدنی سنگال نشست مشترکی برگزار و جهت ادامه همکاری در زمینه‌های مختلف به اتفاق‌نظر رسیدند.

بازدید-وزیر-سنگال-از-پاویون-ایران-2

به گزارش گسترش نیوز تولید فراورده‌های غذایی، محصولات نفتی، مصالح ساختمانی و منسوجات جزو مهم‌ترین فعالیت‌های صنعتی کشور سنگال است و همچنین کشورهای فرانسه ، نیجریه، کامرون، ساحل عاج، الجزایر، آمریکا، چین، ژاپن و برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپایی، عمده شرکای وارداتی این کشور به شمار می‌روند.

یکی از طولانی‌ترین و جالب توجه‌ترین نمایشگاه هایی که در طول سال برگزار شده و در آن دستاوردهایی در حوزه های صنعت، فناوری، گردشگری و تجاری به نمایش گذاشته می شود، نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی است. قرار بود این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ برگزار شود، اما متاسفانه اپیدمی کووید ۱۹ در همین سال، مانع از اجرای این رویداد بین‌المللی شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها