|
کدخبر: 212857

اکسپو فرصتی ویژه برای دیپلماسی تجاری

فرشید فرزانگان رییس اتاق مشترک ایران و امارات و مسئول کمیته اکسپو اتاق بازرگانی ایران گفت: رویداد جهانی اکسپو فرصت ویژه ای برای دیپلماسی تجاری در راستای رونق صادرات و معرفی برند ملی کشور محسوب می شود.

نمایشگاه اکسپو فرصتی ویژه برای دیپلماسی تجاری

فرزانگان با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه روابط ایران و امارات اظهار کرد: در راستای گسترش روابط تجاری و اقتصادی ایران و امارات، ملاقاتی با رئیس، نایب رئیس و معاونت بین المللی اتاق بازرگانی دبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: پیگیری حضور بانوان ایرانی در پاویون بانوان اکسپو و طرح جلسات کشوری همزمان با روز ملی کشورهای شرکت کننده در اکسپو از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

مسئول کمیته اکسپو اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: برگزاری نشست های B۲B با مقامات تجاری کشورهای مختلف برنامه ریزی شده است که از جمله می توان به جلسه با روسای امور رویدادهای پاویون کشورهای بلژیک، اسپانیا، آلمان ، ایتالیا و انگلیس جهت حضور در رویدادهای مشترک و مصاحبه با رئیس امور ملاقات های پاویون لهستان با موضوع صنعت قطعه سازی، چوب و کشاورزی اشاره کرد.

فرزانگان اظهار کرد: در حال رایزنی برای فراهم کردن حضور رئیس اتاق بازرگانی و اتاق‌ بازرگانی استانی ها در قالب هیئت های تجاری در رویداد اکسپو هستیم.

فرزانگان در پایان تاکید کرد: قصد داریم با توجه به فرصتی که اکسپو برای توسعه روابط ایران و امارات فراهم کرده است مناسبات مالی و بانکی بین دو کشور را گسترش دهیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها