|
کدخبر: 211286

آیفیکس۲۰۲۱ آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه درحوزه نفت گاز پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر (آیفیکس۲۰۲۱) در کیش گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۱۲۵شرکت سرمایه گذاری ودانش بنیان حضور دارند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است.

قرارداد‌ها و تفاهم نامه‌های بین مناطق آزاد کشور، شرکتهای دانش بنیان و علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه‌های نفت و گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

برگزاری چندین کارگاه تخصصی از بخش‌های جانبی این نمایشگاه است.

در مراسم گشایش این نمایشگاه سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، مدیران عامل برخی سازمان‌های مناطق آزاد کشور، مدیرعامل بانک صادرات ایران، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و نفت، سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی حوزه انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر حضور دارند.

این نمایشگاه تا پنجم آبان از ساعت ۱۷تا۲۲ در نمایشگاه‌ های بین المللی جزیره کیش برپاست.

برگزاری همایش‌های تخصصی از بخش‌های دیگر این نمایشگاه است و همه روزه از ساعت ۹صبح تا ۱۴و۳۰ دقیقه درمرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش دایر می شود و در آن شرکت کنندگان فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه گذاری در حوزه فعالیت خودرابه سرمایه گذاران عرضه می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها