|
کدخبر: 210625

اختصاصی گسترش نیوز؛

دستاوردهای بزرگ بیستمین رویداد صنعت تاسیسات

بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی روز گذشته پس از ۴ روز فعالیت به کار خود پایان داد.

نمایشگاه  دستاوردهای بزرگ بیستمین رویداد صنعت تاسیسات

نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران IRAN HVAC&R که از روز ۲۷ مهر ماه در محل سایت تهران افتتاح شده بود روز گذشته ۳۰ مهر ماه به کار خود پایان داد.

۳۲۴ شرکت تولیدی و فعالان این حوزه در مدت ۴ روز  برگزاری این رویداد در فضایی به وسعت بیش از ۲۵ هزار مربع آخرین دستاوردها و توانایی های خود را به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه طی نوزده سال گذشته همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است و به همین دلیل به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه شناخته می شود. این رویداد امسال نیز علی رغم شرایط پیرامون شیوع ویروس کرونا با استقبال گسترده مخاطبان متخصص این حوزه روبرو شد.

مشاهدات میدانی خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز از آخرین روز برگزاری این رویداد حاکی از رضایت حداکثری مشارکت کنندگان از این نمایشگاه و ارائه جدیدترین دستاوردهای شرکت های دانش بینان و تولیدی در حوزه تولید کالاها و تجهیزات سیستم های گرمایشی مشتمل بر انواع دیگ، رادیاتور، مشعل و گرمخانه، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع مشتمل بر چیلر، فن کوئل، اسپیلت، هواساز، تجهیزات سردخانه ای و برودتی، تجهیزات تاسیساتی، عایق ها، مبدل ها، لوله و اتصالات، شیرآلات صنعتی تاسیساتی و بهداشتی،‌پمپ و تجهیزات تصفیه آب، تجهیزات برقی، الکترونیکی، سیستم های هوشمند سازی، اتوماسیون ساختمان و... بود.

ارائه جدیدترین دستاورد بزرگان صنعت تاسیسات در نمایشگاه

گروه صنعتی بوستانچی، تولیدکننده خاص ترین فن ها و جت فن های تونلی و پارکینگی و فن های مورد مصرف در صنایع مختلف یکی از بزرگترین مجموعه هایی است که در این رویداد شرکت کرده است.

مهدی بوستانچی رییس هیئت مدیره این گروه صنعتی در گفتگویی که با خبرنگار گسترش نیوز داشت، بیان کرد: ما از اولین دوره برگزاری این رویداد تا کنون در این نمایشگاه حاضر بوده ایم. شرکت نمانگر به عنوان برگزار کننده این رویداد، زحمات بسیار زیادی در معرفی نمایشگاه و افزایش کیفیت هر ساله این رویداد متحمل می شود و به دلیل خوش فکری مدیرعامل این شرکت برگزارکننده است که نمایشگاه تاسیسات به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های این صنعت در منطقه خاورمیانه به شمار می رود.

مهدی-بستانچی

وی همچنین گفت: امیدواریم که این روند همان طور که تا کنون ادامه داشته با همین کیفیت نیز تا سالیان سال ادامه داشته باشد.

نمایشگاه تاسیسات،‌ معیار نظم و برقراری عدالت

شرکت دانش بیان پاک‌من نیز به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت ها در حوزه صنعت تاسیسات کشور در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی حضور پررنگ و موثری داشت و یکی از پر مخاطب ترین غرفه های نمایشگاه به شمار می رفت.

سعید میرزازاده قائم مقام این شرکت نیز در گفتگو با خبرنگار گسترش نیوز با بیان اینکه نمایشگاه ها بهترین مکان برای نمایش نوآوری ها هستند، گفت: ما در طول سال در نمایشگاه های مختلفی شرکت می کنیم. اما نمایشگاه صنعت تاسیسات تهران تفاوتی اساسی با دیگر نمایشگاه ها دارد. این نمایشگاه معیار نظم و برقراری عدالت است. این موضوع نشان از مدیریت دقیق آقای جلالی به عنوان شرکت برگزارکننده این رویداد دارد.

سعید-میرزازاده

وی همچنین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه هر ساله به بهترین نحو و با بیشترین بازدیدکننده برگزار می شود. امسال نیز علی رغم وجود شرایط کرونایی خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شده ایم.

نمایشگاه محل ارائه جدیدترین تکنولوژی ها

شرکت افرا گستر ساتیار به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننگان انواع چیلر تراکمی، فن کوئل و... در این رویداد شرکت کرده است.

نیما راستی مدیرعامل این شرکت نیز در گفتگو با خبرنگار گسترش نیوز با اشاره به اینکه استقبال از این نمایشگاه بسیار خوب بوده است، بیان داشت: ما از سال ۹۷ در این نمایشگاه شرکت کرده ایم و یکی از شرکت هایی هستیم که برای حضور در این نمایشگاه همواره اصرار داشته ایم. نمایشگاه محل ایده ها و جدیدترین تکنولوژی ها است.

نیما-راستی

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در برگزاری این دوره از نمایشگاه نیز بسیار موفق عمل شد و ما شاهد یکی از بهترین نمایشگاه های برگزار شده در این حوزه بودیم.

نمایشگاه ها ویترینی برای تمام صنایع

شرکت تولیدی مهر اصل به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدکننده تمام دستگاه های تهویه مطبوع در کشور نیز یکی دیگر از مجموعه های پرقدرت صنعت تاسیسات کشور است که با آخرین دستاوردهای خود در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی حاضر شده است.

امید فخیم،‌ مدیر تولید کارخانجات تولیدی مهر اصل در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار گسترش نیوز اظهار داشت: ما از اولین دوره برگزاری این رویداد در نمایشگاه صنعت تاسیسات شرکت کرده ایم. نمایشگاه ها ویترینی برای تمام صنایع است تا فعالیت ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

امید-فخیم

وی افزود: نمایشگاه ها با از میان برداشتن واسطه ها موجب ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده می شود. خوشبختانه این مهم در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز به خوبی اتفاق افتاد.

نمایشگاه محل ملاقات با تمام مشتریان

شرکت سوپر پایپ که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات نوآورانه و با کیفیت در این صنعت به شمار می رود نیز با آخرین دستاوردهای خود در این رویداد بزرگ حاضر شده است.

محمدمهدی یوسفی مدیر بازاریابی و فروش این شرکت نیز در گفتگو با خبرنگار گسترش نیوز با بیان اینکه برای نوزدهمین مرتبه در نمایشگاه صنعت تاسیسات حاضر شدیم، بیان کرد: این نمایشگاه محلی برای ملاقات رو در رو با مصرف کننده است. ما هر ساله جدیدترین محصولات خود را در بستر این نمایشگاه به مشتریان ارائه می کنیم و به همین دلیل است که غرفه شرکت ما همواره یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین غرفه های حاضر در نمایشگاه به شمار می رود.

مهدی-یوسفی

وی افزود: خوشبختانه هر ساله کیفیت برگزاری این نمایشگاه افزایش پیدا می کند و امسال نیز علی رغم شرایط حاکم در نمایشگاه ها به علت شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری یک نمایشگاه با کیفیت و پربار بودیم.

نمایشگاه، مهم ترین اتفاق سال

شرکت دانش بنیان پاکاب فراز صنعت هزاره (فیبرتو) هم به عنوان یکی از بزرگترین مخترعان انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی چو تصفیه آب در صنعت تاسیسات در این رویداد حاضر شده است.

مهدی حبیبی مدیرعامل این شرکت نیز در گفتگو با گسترش نیوز اظهار داشت: ما برای دوازدهمین بار است که در نمایشگاه تاسیسات تهران شرکت می کنیم. قطعا این نمایشگاه مهم ترین اتفاق سال ما است. بسیاری از فعالان این حوزه در این نمایشگاه حضور به هم می رسانند.

مهدی-حبیبی

وی افزود: مشتریان در بستر نمایشگاه همه محصولات ارائه شده را با یکدیگر مقایسه می کنند و در نهایت بهترین انتخاب را به عمل می آورند.

حبیبی همچنین گفت: بیستمین دوره از برگزاری این رویداد نیز مانند هر سال در بهترین وضعیت برگزار شد و تمام خواسته فعالان این حوزه را برآورده کرد که از همین طریق باید تشکر ویژه ای از شرکت نمانگر برگزارکننده این رویداد بزرگ به عمل آورد.

رخدادی عظیم برای صنعت تاسیسات

شرکت تولیدی پالمو نیز به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدکننده دودکش های فلزی در کشور یکی دیگر از شرکت های حاضر در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بود که مورد استقبال متخصصان حوزه صنعت تاسیسات کشور واقع شد.

مهدی غفاری مدیرعامل این مجموعه نیز در گفتگو با گسترش نیوز با بیان اینکه حدود ۱۲ سال است که در این نمایشگاه شرکت می کنم، مطرح کرد: این رویداد یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که برای صنعت سرمایشی و گرمایشی برگزار می شود. هر سال در این نمایشگاه که رخدادی عظیم برای صنعت تاسیسات به شمار می رود ما همواره با بهترین بهره وری مواجه بوده ایم.

مهدی-غفاری

شناخت رقبا و آشنایی با آخرین دستاوردهای آن ها

مجوعه مخزن فولاد رافع با نام تجاری دابو صنعت نیز به عنوان تولیدکننده سیستم های گرمایشی در حوزه های مختلف صنایع کشور یکی دیگر از شرکت های موفق و بزرگ در این عرصه است. این شرکت نیز با آخرین دستاوردهای خود وارد این نمایشگاه شده است.

مهدی رحمانی مدیر کارخانه این شرکت نیز در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد: برای شانزدهمین سال متوالی است که ما در این نمایشگاه شرکت می کنیم. این نمایشگاه چندین حسن برای مشارکت کنندگان دارد که شناخت رقبا و آشنایی با آخرین دستاوردهای آن ها یکی از بزرگترین مزیت ها آن ها است.

مهدی-رحمانی

وی افزود: برقراری با دیگر صنایع نیز از دیگر ویژگی های خوب این نمایشگاه است. خوشبختانه نمایشگاه تاسیسات تهران به بهترین شکل این بستر را برای مجموعه های شرکت کننده در این رویداد فراهم می کند.

استقبال خوب مخاطبان از نمایشگاه

به گزارش گسترش نیوز تولیدکنندگان فعال صنعت تاسیسات و سرمایشی و گرمایشی حاضر در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران با استقبال خوب مخاطبان و متخصصان این حوزه روبرو شدند و دستاوردهای جدید خود که انقلابی بزرگ در صنعت تاسیسات کشور را رقم زده اند در بستر این رویداد بزرگ عرضه کردند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها