|
کدخبر: 209940

جشنواره تیونینگ در نمایشگاه شهرآفتاب آغاز شد + جزئیات

جشنواره تیونینگ، کمپینگ، آپشن، مجموعه خودروهای کلاسیک و افرود،‌لوازم جانبی و مصرفی صبح امروز سه شنبه با حضور جمعی از مقامات در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

نمایشگاه جشنواره تیونینگ در نمایشگاه شهرآفتاب آغاز شد + جزئیات

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرافتاب، صبح امروز جشنواره تیونینگ، کمپینگ، آپشن، مجموعه خودروهای کلاسیک با حضور جمعی از مقامات کشوری در نمایشگاه شهرآفتاب افتتاح شد.

رونمایی سیستم‌های صوتی خودرو به‌عنوان بخش جانبی این جشنواره است و چند برند برتر در حوزه صوت و سیستم‌‌های صوتی خودرو، آخرین دستاوردهای خود را در طول روزهای برگزاری جشنواره در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

نمایش خودروهای کلاسیک بخش مهم این جشنواره است. بخش خودروهای سفارشی یکی دیگر از بخشهای جذاب این جشنواره است.

نمایش دستاوردهای صنایعی مانند کمپینگ و آفرود در این جشنواره به عنوان بخش‌های مهم صنعت گردشگری، گفت: این بخش نیز یکی از قسمت‌های مهم این جشنواره است.

مراکز معاینه‌فنی، مراکز لیزینگ و معاملات، مجلات و نشریات تخصصی، شرکت‌های مشاور تبلیغات و اطلاع‌رسانی، آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای،‌ موسسات فعال در زمینه استانداردهای داخلی و بین‌المللی، بانک‌ها، بیمه‌ها و موسسات اعتباری، تجار و بازرگانان، ترخیص‌کاران معتبر و دست‌اندرکاران امور گمرکی، موسسات ثبتی و حقوقی، خودرو و موتورسیکلت‌های آفرود و کلاسیک، وسایل کمپینگ و کوهنوردی و وسایل نقلیه امدادی و تجهیزشده برای مصارف خاص از جمله مشارکت‌کنندگان در این جشنواره هستند.

گفتنی است این نمایشگاه از امروز ۲۷ مهرماه تا روز جمعه ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۰ لغایت ۱۸ پذیرای علاقه مندان است.

ارسال نظر