|
کدخبر: 203162

مهم ترین رویداد صنایع غذایی ۲۸ ساله شد

سه نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و موادغذایی ، شیرینی و شکلات و صنعت آرد و نان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه مهم ترین رویداد صنایع غذایی ۲۸ ساله شد

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران با حضور مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت – معدن و تجارت و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان با حضور سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مصوب ستاد کرونا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کردند. حسن زمانی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و جمعی از سفرای کشورهای خارجی نیز مقامات مذکور را در این مراسم همراهی کردند.

در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود ۲۰۲۱) ۲۷۶ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۳۰ شرکت خارجی یا نمایندگی های آنان از ۶ کشور اسپانیا، ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه و هلند در فضای نمایشگاهی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در سالن های ۵، ۶،۷ ، ۸- ۹، ۳۵، ۳۸ و فضای باز سالنهای یادشده حضور دارند که مشارکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و فناوری های نوین در زمینه تولید انواع فرآورده ها و محصولات غذائی، ماشین آلات و صنایع جانبی را در معرض دید قرار داده اند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران نیز با حضور ۱۵۶ شرکت داخلی و ۱ شرکت خارجی در فضای نمایشگاهی به مساحت تقریبی ۲۰ هزار متر مربع در سالن های ۳۱، ۴۰ ، ۴۱ و ۴۴ افتتاح گردید که مشارکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و فناوری های نوین در زمینه تولید انواع بیسکویت، شیرینی و شکلات را عرضه کرده اند.

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان هم ۵۶ شرکت داخلی در فضای نمایشگاهی به مساحت ۶ هزار متر مربع در سالن B۳۸ حضور دارند که مشارکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه تولید انواع نان، آرد، خمیر و زیرمجموعه های مرتبط را در معرض دید قرار داده اند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه ها از امروز تا ۳ مهرماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ الی ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان مرتبط که قبلاً برای آنان دعوت نامه ارسال شده است خواهد بود.

همچنین دیگر علاقه‌مندان نیز می‌توانند به صورت مجازی از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها