|
کدخبر: 201668

آغاز به کار نمایشگاه ها در این کشور بعد از شیوع کرونا

با عبور از دوران همه‌گیری کرونا و بازگشایی اماکن عمومی در ترکیه، نمایشگاههای شهر آنتالیا نیز بار دیگر میزبان علاقمندان خواهند بود.

علی بیدی، رئیس هیئت مدیره مدیریت و سرمایه گذاری نمایشگاهی آنتالیا (آنفاش) با بیان اینکه اهمیت نمایشگاه ها در طول همه گیری ویروس کرونا افزایش یافته، گفت: نمایشگاههای بزرگ از هفته آینده آغاز می‌شود که بسیاری از بخشها از هتلها تا مراکز خرید، از رانندگان تاکسی تا رستورانها را نیز توسعه می‌دهد.

بیدی با اشاره به بازگشایی نمایشگاه‌ها پس از همه گیری کرونا، گفت: میزبان نمایشگاه‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی، کشاورزی، بهداشت، گردشگری، ورزش و لوازم آرایشی خواهیم بود و انتظار داریم که سال ۲۰۲۲ سال نمایشگاهی برای آنتالیا باشد.

وی با اشاره به اینکه آنفاش دومین نمایشگاه بزرگ ترکیه با مساحت سرپوشیده ۴۰ هزار متر مربع، پارکینگ ۴۰ هزار متر مربع و سالن کنفرانس برای ۱۰۰۰ نفر است، افزود: در محوطه بیرونی نمایشگاه نیز ۲۰ هزار متر مربع مساحت وجود دارد که می‌توان غرفه‌های اضافی را در خارج از آن برپا کرد و میتوان گفت بزرگترین نمایشگاه های ترکیه در آنتالیا است.

به گفته وی آنتالیا روز ۲۴ نوامبر میزبان بیستمین نمایشگاه بین المللی گلخانه، فناوری های کشاورزی و تجهیزات دامی «Growtech» است که نمایندگانی از حداقل ۱۰۰ کشور در آن حضور خواهند یافت و انتظار می‌رود بیش از ۱۰۰ هزار نفر از آن دیدن کنند.

بیدی تصریح کرد: نمایشگاه ها دروازه کشورها به جهان هستند و بخشهای زیادی از هتل ها تا مراکز خرید، از رانندگان تاکسی تا رستورانها نیز در راستای آن توسعه می‌یابند. نمایشگاهها همچنین درآمد سالانه ۳۰۰ میلیون لیری به اقتصاد شهر وارد می‌کنند.

به گفته وی نمایشگاه‌هایی که تا پایان سال در آنتالیا برگزار خواهند شد، به شرح زیر است:

نمایشگاه گیاهان زینتی، باغبانی و فناوری های تولید در ۲۲ سپتامبر، نمایشگاه لوازم آرایشی و مو در ۳۰ سپتامبر، نمایشگاه زیبایی، آرایشی و مراقبت های فردی در همان تاریخ، چهارمین نمایشگاه جهانی گردشگری بهداشت، ورزش و گردشگری جایگزین در ۷ اکتبر، نمایشگاه فناوری های انرژی در ۱۳ اکتبر، نمایشگاه محصولات محلی در ۲۰ اکتبر، نمایشگاه گردشگری آنتالیا در ۲۷ اکتبر، ۹ نمایشگاه شهرسازی و فناوری آنتالیا در ۱۱ نوامبر و نمایشگاه کشاورزی Growtech در ۲۴ نوامبر.

منبع: آناتولی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها