|
کدخبر: 168429

جزئیات حضور ایران در نمایشگاه اختصاصی ارمنستان

روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ نشستی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری با هدف معرفی و مشاوره بازار کشور ارمنستان با محوریت نمایشگاه اختصاصی ایران و در جهت تسهیل حضور شرکتهای دانش بنیان در این نمایشگاه برگزار شد.

نمایشگاه جزئیات حضور ایران در نمایشگاه اختصاصی ارمنستان

این نشست با حضور عباس بدخشان ظهوری سفیر ایران در ارمنستان، هرویک یاریجانیان رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان، حمیدرضا آملی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مدیر پروژه نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان و رحیمی رایزن سابق سفارت ایران در ارمنستان برگزار شد. شرکت کنندگان در این نشست به صورت وبینار به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل پیش روی مشارکت کنندگان و چگونگی برگزاری هرچه منسجم‌تر نمایشگاه اختصاصی ایران پرداختند.

در ابتدای این جلسه عباس بدخشان ظهوری سفیر ایران در ارمنستان گفت: باید سعی کنیم تا نمایشگاهی در خور شان و منزلت جمهوری اسلامی ایران و با حضور شرکت هایی توانمند و صادرات محور برگزار کنیم تا بتوانیم قابلیتهای صنعتی، تولیدی و تجاری کشورمان را به نحو احسن به نمایش بگذاریم.

هرویک یاریجانیان رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان نیز از اعلام آمادگی اتاق بازرگانی ایران و ارمنستان برای فراهم کردن مقدمات برگزاری نشست های تجاری در این نمایشگاه و کمک به پر بار کردن هر چه بیشتر این جلسات خبر داد.

حمیدرضا آملی مدیر پروژه نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان نیز در این نشست گفت: این نمایشگاه در حوزه های فنی و ساختمانی، انرژی، آرایشی ، بهداشتی و شوینده و با حضور شرکت های دانش بنیان و شهرکهای صنعتی برگزار خواهد شد. در این راستا با تشکیل پاویون های اختصاصی شاهد نمایشگاه اختصاصی متفاوتی از جمهوری اسلامی ایران در کشور ارمنستان خواهیم بود.

وی همچنین برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور تجار و مقامات رسمی دو کشور و رویدادهای جانبی اعم از تشکیل جلسات B۲B با حضور هیات های تجاری را از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه برشمرد.

همچنین رحیمی رایزن سابق سفارت ایران در ارمنستان نیز به تشریح مزیت های گروه های کالاهایی شرکتهای ایرانی مشارکت کننده در این نمایشگاه پرداخت و توضیحاتی را در زمینه شناخت بهتر فرصت های سرمایه گذاری در کشور ارمنستان ارائه داد.

شایان ذکر است، دو کشور ایران و ارمنستان از دیرباز دارای روابط گسترده تجاری و فرهنگی بوده اند که در همین راستا و به همت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ایروان – ارمنستان در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ خردادماه سال جاری ( برابر با ۱۰ تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۱ ) با حضور تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و صادر کنندگان کشورمان برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها