|
کدخبر: 160402

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر واقع در محل ساختمان اصلی مجلس شورای اسلامی با حضور نایب رییس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

نمایشگاه برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس، محمدصالح جوکار رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیروز (یکشنبه) افتتاح و از آثار منتخب تشکل‌های برتر شاهد و ایثارگر رونمایی شد.

علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی در این مراسم اظهار داشت: ما محتاج شهدا هستیم، زیرا شهدا زنده، شاهد و ناظر ما هستند. آن کسانی که نتوانسته‌اند به خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنند، توفیق نداشتند، زیرا شهدا راه صد ساله را در یک شب پیمودند.

عادل مهری مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر نیز در این مراسم گفت: این مرکز افتخار عضویت ۹ هزار و ۱۰۰ ایثارگر نخبه و پیشتاز با درجات بالای علمی را دارد. همچنین ۱۱۷ تشکل شاهد و ایثارگر ثبت شده این مرکز فعالیت‌های علمی خود را به صورت مردم نهاد انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: به مناسبت آغاز چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، ۴۳ اثر در محل ساختمان اصلی مجلس شامل اختراعات، کتاب و تولیدات علمی رونمایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۵ نماینده مجلس ایثارگر در مجلس حضور دارند که حمایت‌های جهادی خوبی از ایثارگران داشته‌اند و همین اقدامات حمایتی از جمله وضع قوانینی مناسب امروز موجب دلگرمی ایثارگران شده است.

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظر