|
کدخبر: 154100

اختصاصی گسترش نیوز:

افتتاح ۴ رویداد در نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه های بین‌المللی ایران متافو، میدکس، چوب و امپکس امروز ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا و با حضور صادقی نیارکی معاون صنایع وزارت صمت و همچنین دکتر حسن زمانی افتتاح شد.

نمایشگاه افتتاح ۴ رویداد در نمایشگاه بین المللی تهران

این ۴ نمایشگاه از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود و مشارکت کنندگان و تولیدکنندگان آخرین دستاوردها، محصولات تجهیزات و ماشین آلات تولیدی و خدمات خود را ارائه و در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار می‌دهند.

در همین راستا هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متافو، متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) ساعت ۱۰ افتتاح شد.

پیش از این نیز ساعت ۳۰: ۰۹ نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون (Midex) به عنوان مهمترین رویداد حوزه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در ایران میزبان شرکت‌های فعال در حوزه معماری وطراحی، دکوراسیون و تجهیزات، دیوارپوش و کفپوش، فرش، پرده و لوازم تزئینی، انواع مبلمان فضای باز، نورپردازی، فناوری‌های نوین ساختمان افتتاح شد.

همچنین نمایشگاه بین المللی چوب نیز سومین نمایشگاهی است که همزمان در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح می شود، در این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی و خارجی به ارائه محصولات و نوآوری های خود پرداخته و آخرین دستاوردهای خود را در صنعت چوب در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار می دهند.

و در آخر ساعت ۱۱ ، هفتمین نمایشگاه امپکس به عنوان تنها نمایشگاه مرتبط تخصصی با صنایع چرم ، کیف و کفش با حضور آقایان صادقی نیارکی، زمانی و نوده فراهانی افتتاح شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها