|
کدخبر: 152627

آخرین جزییات از ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب

عبدالرضا جنتی عطایی سرپرست اداره کل پست استان تهران گفت: نامه رسان‌ها و کارکنان ما در ایام کرونا شبانه روزی پای کار هستند.

عبدالرضا جنتی عطایی سرپرست اداره کل پست استان تهران در نشست خبری خود که صبح امروز ۱۴ بهمن ماه برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: من ۲۵ سال سابقه خدمت در شرکت ملی پست دارم و فعالیت های مختلفی را انجام داده‌ام.

عبدالرضا-جنتی-عطایی

سرپرست اداره کل پست استان تهران با بیان اینکه پست یک حلقه‌ای بین مردم با سازمان‌ها، شرکت‌ها و... است افزود: نامه رسان‌ها و کارکنان ما در ایام کرونا شبانه روزی پای کار هستند و در ایام نوروز پارسال هم شبانه روزی خدمات رسانی می‌کردند و همچنان پای کار هستند.

وی گفت: تنها توزیع تعداد کمی کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب باقی مانده و امسال پست پا به پای ناشران پیش رفت و به خوبی به مردم این سرویس را ارائه داد.

عطایی بیان کرد: در حال حاضر در پایان سال هستیم و حجم کاری پست در پایان سال افزایش زیادی دارد و در برنامه‌مان هست که بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم. سرپرست اداره کل پست استان تهران افزود: ۵۰ درصد ترافیک پستی کشور در تهران است و سیاست‌گذاری های خوبی را باید رقم زد. وی همچنین گفت: تصمیم گرفته‌ایم که زیرساخت‌ها و ساختار پست استان تهران را تقویت کنیم.

عطایی در پاسخ به سوالی مبنی میزان ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب بیان کرد: حدود ۱ میلیون مرسوله از نمایشگاه مجازی کتاب در شبکه پست قبول و توزیع شده و تا روز گذشته انتشاراتی ها به ما کتاب تحویل می‌دادند و ما‌ همچنان کتاب‌ها را تحویل می‌دهیم.

ارسال بیش از ۱میلیون کتاب در نخستین نمایشگاه مجازی

سرپرست اداره کل پست استان تهران افزود: حداکثر مرسولات نمایشگاه تا به امروز ارسال شده است. وی گفت: در شبکه پست نیروی انسانی حرف اول را می‌زند و خوش بختانه پرسنل ما بسیار متعهد و زحمتکش هستند و پست هم در چهارچوب ضوابط و مقررات سعی کرده قدردان زحمات پرسنل خود باشد. عطایی بیان کرد: در بحث رفاه پرداخت‌هایی را برای کلیه پرسنل‌ داریم که در مناسبت‌های مختلف پرداخت می‌شود.

سرپرست اداره کل پست استان تهران افزود: روز گذشته اولین موتور برقی تحویل ۳ منطقه نامه رسان ما شد و تعدادی خودروی وانت پراید در نظر گرفته شده است و انشالله در آینده‌ای نزدیک تحویل کارکنان می‌شود. وی گفت: شرکت ملی پست عضو اتحادیه جهانی پستی بوده و ارسال مرسولات به خارج از کشور را داریم و همچنان ارسال و واردات مرسولات خارجی با رعایت نکات بهداشتی انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها