|
کدخبر: 149967

افتتاح دو رویداد نمایشگاهی در اصفهان

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، روسای اتحادیه‌های مهندسی ساختمان و فعالان بخش خصوصی آغاز شد.

نمایشگاه افتتاح دو رویداد نمایشگاهی در اصفهان

این نمایشگاه از ۶ تا ۱۰ بهمن‌ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بازدید فقط برای متخصصان امکان‌پذیر است.

علی یارمحمدیان، مدیرعامل نمایشگاه اصفهان در آیین افتتاح نمایشگاه‌های سرمایشی گرمایشی و صنعت آب بیان کرد: تا پایان سال سه نمایشگاه تخصصی دیگر برگزار می‌شود، همچنین تقویم نمایشگاه در سال ۱۴۰۰ تدوین شده که امیدواریم منجر به رونق صنعت نمایشگاهی شود.

۷۰ شرکت از استان‌های اصفهان، قم، تهران، البرز، خراسان رضوی، فارس و چهارمحال و بختیاری برای شرکت در نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان حضور دارند و دستاورد و توانمندی خود را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

وی افزود: امیدواریم نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه و بیماری کرونا و رکود تورمی حاکم بر کشور به رونق اقتصادی در این صنعت کمک کند.

در ادامه دکتر قاضی‌عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان در آیین افتتاح نمایشگاه‌های سرمایشی گرمایشی و صنعت آب اظهار کرد: نعمت وجود نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان را باید قدر بدانیم و نمایشگاه‌های بیشتری را در این محل برگزار کنیم تا منجر به توسعه اقتصادی و گردش مالی خوبی در استان شود.

در حوزه تاسیسات به ویژه سیستم گرمایشی ساختمان‌ها دچار مشکلاتی هستیم. متاسفانه بخشی از آلودگی هوای اصفهان به وضعیت سیستم تاسیسات ساختمان و نظام ساختمان‌سازی بازمی‌گردد.

مهندس عسگری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در آیین افتتاح نمایشگاه‌های سرمایشی گرمایشی و صنعت آب درآیین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: حضور و برگزاری نمایشگاه‌ها راه‌حلی برای تبادل نظر علاقمندان، فعالان و تولیدکنندگان است.

این نمایشگاه‌ها می‌تواند راه‌حلی برای رونق اقتصادی و موتور پیشرانی برای شکوفایی اقتصادی باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها