|
کدخبر: 147526 شهریار خادمی

اختصاصی گسترش نیوز از مراسم امضای تفاهم نامه خانه معدن و نمایشگاه تهران:

زمانی: در تمام مسیر کنار خانه معدن خواهیم ماند

امروز مراسم امضای تفاهم نامه میان خانه معدن و نمایشگاه بین المللی تهران با حضور محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن و حسن زمانی، مدیرعامل نمایشگاه تهران برگزار شد.

نمایشگاه زمانی: در تمام مسیر کنار خانه معدن خواهیم ماند

حسن زمانی مدیرعامل نمایشگاه تهران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین این مرکز با خانه معدن اظهار کرد: خوشحالیم که با گروهی این تفاهم نامه را امضا می کنیم که خیر و برکت آن به نفع توسعه کشور خواهد بود. کار بزرگی قرار است امروز انجام شود. مسئولیتی که امروز بر عهده ما است مسئولیتی بزرگ است و ما در سازمان نمایشگاه های تهران در تمام مسیر کنار خانه معدن برای پیشرفت مسیر معدن و صنعت خواهیم ماند و برای این کار اعلام آمادگی کرده ایم.

وی افزود: امروز این مسیر سازنده را شروع کرده ایم، بحثی که همواره مطرح بود بر این محوریت میچرخید که چرا با این همه پتانسیلی که در کشور داریم نتوانستیم آنچنان که باید از آن استفاده کنیم. خوشبختانه کشور ما یکی از مناطقی است که اگر به معادن آن رسیدگی شود، از درامد نفتی کشور سود و بهره بیشتری برای ما خواهد داشت.

زمانی در پایان اظهار کرد: ما در سازمان نمایشگاه ها آماده هستیم تا بخش زحمت کش معدن را برای بیشتر از قبل به مردم معرفی کنیم و برای این کار از هیچ تلاش و کوششی دست نخواهیم کشید، خوشبختانه در حال حاضر کمترین محدودیت را ما در امر صادرات معدنی داریم و با تغییراتی که رخ می دهد، سال ۱۴۰۰ سال رونق بخش معدن خواهد بود. ما در سازمان نمایشگاه ها تا آخر در کنار خانه معدن خواهیم ماند و اگر بتوانیم بیشتر از بخش معدن حمایت خواهیم کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها