|
کدخبر: 147519 شهریار خادمی

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

تفاهم‌نامه‌ای هوشمندانه برای توسعه معدن کشور

مراسم امضای تفاهم نامه معدنی با حضور محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن و حسن زمانی، مدیرعامل نمایشگاه تهران برگزار شد.

نمایشگاه تفاهم‌نامه‌ای هوشمندانه برای توسعه معدن کشور

محمدرضا بهرامن در آیین امضای تفاهم نامه همکاری پنج ساله بین خانه معدن و نمایشگاه تهران که در تاریخ ۲۴ دی ماه ۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از تمام فعالان توسعه بخش معدن تشکر می کنم. اکنون در زمان همه گیری کرونا، صنعت و معدن کشور  دغدغه این را دارد که در این بحران بتواند بخش تولید را سرپا نگه دارد.  امروز هدفی که سازمان نمایشگاه ها تعیین کرده هدفی بسیار سازنده است و مطمئن هستیم که این هدف بسیار هوشمندانه ای است که می تواند بخش معدن کشور را به توسعه بیشتر برساند.

تفاهم۴

وی افزود: این تفاهم نامه بارسنگینی را بر بخش معدن خواهد گذاشت و ما به عنوان یک تشکل این قول را خواهیم داد وظایفی را که در تفاهم نامه نوشته شده است را انجام دهیم.

رییس خانه معدن ادامه داد: توسعه ایران در شرایط فعلی یک از واجبات تعریف شده و‌مجموعه خانه معدن تمام مسئولیت و دغدغه اش بر محور توسعه کشور است، برهمین اساس خانه معدن یرای بکارگیری تمام نیروهایش در سراسر ایران برنامه مشخصی را تدوین و ارائه کرده است و اکنون در کنار سازمان نمایشگاه ها تلاش خواهیم کرد تا درراه اصلی و برنامه ریزی شده ادامه دهیم.

سازمان نمایشگاه ها در این سالها برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی همواره کنار ما بود، و بهترین سودی که نمایشگاه ها برای ما داشت، بالا بردن سطح دغدغه و خروجی خوب برای بخش معدن بود.

بهرامن در پایان اظهار کرد: بخش معدن امروز پیشتاز در اقتصاد کشور است و انشالله این پیشتازی را نیز در آینده شاهد خواهیم بود و ما در این راستا تلاش خواهیم کرد تا نقش اقتصاد معدنی را در کشور پر رنگ تر از قبل جلوه دهیم.

نقش نمایشگاه ها یکی از اصولی ترین فاکتورهایی است که می تواند در این فضا به تمام تولید کنندگان و فعالان بخش معدن کمک کند تا بهتر دیده شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها