|
کدخبر: 144756

تعویق برگزاری نمایشگاه ملی فولاد

برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد به تعویق افتاد.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اعلام کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای همه همکاران عزیزمان در زنجیره آهن و فولاد و پیرو پیگیری‌های تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد کشور، به اطلاع می‌رساند به دلیل شرایط خاص کشور در رابطه با بحران کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در این خصوص، برگزاری “سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران” در تاریخ مرسوم سالیان گذشته (۲۳ دیماه) برگزار نخواهد شد.

لذا ضمن سپاس از توجه ویژه تولیدکنندگان آهن و فولاد کشور، تامین‌کنندگان داخلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و مقامات و مسئولان دولتی و حاکمیتی به مقوله بومی سازی، توسعه فناوری و حداکثر استفاده از توان داخلی که در ۳ سال اخیر منتج به صرفه جویی ارزی ۲ میلیارد دلاری در صنعت فولاد کشور شده است، به اطلاع می‌رساند نظر به مقدمات متعدد لازم برای این رویداد ملی، امکان برگزاری “سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران” در دی ماه امسال میسر نمی‌باشد.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در تلاش است با بهبودی نسبی وضعیت پاندمی ویروس کرونا در کشور و با اخذ موافقت لازم از مراجع ذیربط، نسبت به برگزاری این رویداد ملی در زمان مناسب اقدام نماید. بدیهی است زمان و نحوه برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد ملی متعاقباً از سوی این انجمن اعلام خواهد گردید.

ارسال نظر