|
کدخبر: 143234

مدیر اتاق تعاون ایران اظهار کرد:

برگزاری نمایشگاه ها در پساکرونا نیازمند حرکت جدی

مدیر اتاق تعاون ایران نسبت به برگزاری نمایشگاه ها به ویژه در دوران پساکرونا تاکید کرد.

نمایشگاه برگزاری نمایشگاه ها در پساکرونا نیازمند حرکت جدی

بهمن عبداللهی مدیر اتاق تعاون ایران در نشست خبری با حضور مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی ایران اظهار کرد: یکی از مولفه های موثر در حوزه توسعه کسب و کارها بحث نمایشگاه ها است. ماموریت برگزاری نمایشگاه ها در کشور به عهده شرکت نمایشگاه بین المللی است و نوع عملکرد این شرکت می‌تواند تاثیر زیادی  بر حوزه کسب و کار داشته باشد. بحث فروش حلقه آخر محسوب می‌شود و همه می‌دانند یکی از عوامل اصلی توسعه کسب و کار و فروش بحث عرضه و نمایش کالاها و خدمات است.

وی ادامه داد: اتاق تعاونی ایران از این موضوع غافل نبوده و در پی ایجاد فرصت حضور تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در نمایشگاه های مختلف بوده است. در سال های گذشته اتاق تعاون حضور قابل توجهی در حوزه نمایشگاهی داشته است. این کار چه در نمایشگاه های داخلی و چه خارجی صورت گرفت و همیشه علاقه مند بودیم که حضور خود را در نمایشگاه ها توسعه دهیم.

عبداللهی افزود: فعالان بخش تعاون درخواست داشتند فعالیت های نمایشگاهی اتاق توسعه پیدا کند. این کار می‌تواند باعث افزایش فروش تولیدکنندگان داخلی شود. هر چه که ما بتوانیم به عنوان متولیان بخش اقتصادی، نمایشگاه های بیشتری ایجاد کنیم و فرصت را به فعالان اقتصادی دهیم عرضه کنندگان قطعا می‌توانند به رونق فعالیت های اقتصادی کمک شایانی کنند.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه ها بعد از پایان همه گیری کرونا اظهار کرد: بعد از بحث کرونا به نظر می‌آید که شرکت بین المللی نمایشگاه تهران باید حرکت جدی در زمینه برگزاری نمایشگاه ها چه در داخل و چه خارج از کشور انجام دهد. این بیماری تا حد زیادی فضای کسب و کار را متاثر کرد و برای توسعه بیشتر باید شرکت نمایشگاه های بین المللی اقدامات جدی انجام دهد. برای بعد از فصل کرونا باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. بحث نمایشگاه یکی از ابزارهای مهم فروش است و امیدواریم با تشدید فعالیت نمایشگاه ها کمک بیشتری به تولیدکنندگان شود.

مدیر اتاق تعاون گفت: تفاهم نامه ای نیز امروز امضا شد که بر اساس آن ما سعی خواهیم کرد همراهی خوبی در حوزه هایی که ذکر شد داشته باشیم تا با اقدامات مشترک رونق اقتصادی کشور رخ دهد.

ارسال نظر