|
کدخبر: 140592

جزییات نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان گیلان

۱۵ شرکت دانش‌بنیان فعال منطقه آزاد انزلی در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان، شرکت کرده‌اند.

بر این اساس نمایشگاه مزبور در هفته پژوهش و در بستر فضای مجازی شروع به کار کرده و علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این منطقه، ۳۵ دستگاه اجرایی دیگر استان با مجموع ۲۱۱ طرح در غرفه‌های این نمایشگاه مجازی حضور دارند.

سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای راهبردهای حمایتی خود از شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و فناور که بر خلق ارزش از دانش و تجاری‌سازی طرح‌های مرتبط با حوزه دانش بنا نهاد شده، اقدام به مشارکت در این نمایشگاه کرده است.

این نمایشگاه به دلیل شرایط همه گیری بیماری کرونا از هفدهم تا بیستم آذرماه و در بستر فضای مجازی برگزار شده تا فرصتی جهت آشنایی و تبادل تجربیات در این دوره، فراهم شود و گامی در مسیر تحقق شعار هفته پژوهش یعنی "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" در فضای همکاری میان نهادهای فعال در این حوزه برداشته شود.

گفتنی است این سازمان در جذب شرکت های دانش‌بنیان مقام اول مناطق آزاد کشور را کسب کرده و هم اکنون در مرکز شکوفایی شرکت های نوآور و دانش‌بنیان منطقه، بالغ بر ۱۲۰ شرکت مشغول به فعالیت هستند. علاوه براین مرکز، سازمان منطقه آزاد انزلی با ایجاد شورای حمایت از ایده های نو جهت جذب طرح های سرمایه‌گذاری، انعقاد تفاهمنامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، معرفی طرح های نوآور و دانش‌بنیان به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات و برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های مرتبط با کسب و کارهای مبتنی بر دانش و نوآوری، به یکی از قطب‌های حمایت، تشویق و مشاوره به شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و فناور تبدیل شده است.

علاقمندان جهت مشاهده ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های منطقه آزاد انزلی و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی www.gil-expo.ir مراجعه نمایند.

نمایشگاه_گیلان

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها