|
کدخبر: 127777

برگزاری موفق بیست و هفتمین رویداد آگروفود

نظرخواهی میدانی از بازدیدکنندگان روزهای سوم و چهارم برگزاری نمایشگاه ایران اگروفود نشان می‌دهد که نه تنها بازدید تخصصی در روزهای برگزاری این نمایشگاه افزایش داشته، بلکه بازدیدکنندگان از نحوه برگزاری تخصصی نمایشگاه نیز اعلام رضایت کرده و معتقدند که گفت‌وگوها و دیدارهای مثبت و موثری را در این نمایشگاه و در شرایط کنونی اقتصاد ایران در سال ۹۹ داشته‌اند.

بازدید‌کنندگان تخصصی این نمایشگاه در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران ما در این موضوع اجماع نظر داشتند که برگزاری این نمایشگاه‌ها حتی به صورت تخصصی و بدون بازدید عمومی، به گردش چرخ‌های صنعت کشور کمک می‌کند و سایه کرونا و تحریم‌ها نیز نمی‌تواند از هیجان برگزاری این نمایشگاه‌ها بکاهد. این بازدیدکنندگان از شرکت پالارسامانه و سایر مجریان و متولیان برگزار‌کننده نمایشگاه اگروفود ابراز رضایت کرده و تداوم برگزاری سایر نمایشگاه‌های کشور را خواستار شدند.

آقای کاشفی یکی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها باید ادامه یابد زیرا آنچه من از نحوه برگزاری تخصصی این نمایشگاه دریافتم و در همه ورودی‌ها و سالن‌های نمایشگاه شاهد بودم، پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق رعایت می‌شد و لذا نگرانی از بابت کرونا نداشتم و در نتیجه مسوولان باید به اهمیت برگزاری نمایشگاه توجه داشته باشند و در شرایط کنونی اقتصاد ایران که فضای کسب وکار نیازمند حمایت و رشد تقاضا است، برگزاری این نمایشگاه‌ها را ادامه دهند تا با آثار کرونا و تحریم‌های سال‌های اخیر بر اقتصاد کشور، مقابله کند.

وی افزود: نمایشگاه ایران اگروفود موجب تحرک و هیجان صنعتگران و کارشناسان و فعالان تولید کشور شده و برگزاری آن و دیدارهای انجام شده در این نمایشگاه می‌تواند به گردش چرخ‌های تولید و صنعت کشور کمک کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال به دلیل مسائل و شرایط کرونا فقط بازدید‌کنندگان تخصصی اجازه حضور داشتند و این باعث بهتر شدن کیفیت نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته شده است چون کسانی که در نمایشگاه حضور یافتند، افراد متخصص همین صنف هستند.

خانم منصوری یکی از تولید‌کنندگان مواد غذایی که از استان فارس برای بازدید از این نمایشگاه حضور یافته به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه امسال بسیار خوب برگزار شده است هم از لحاظ کیفی خوب بوده و هم پروتکل‌های بهداشتی خیلی دقیق رعایت شده است، برای ورود سخت گیری زیادی انجام شد. شرکت‌کنندگان باید حتما کارت دعوت به همراه داشته باشند تا اجازه داشته باشند در نمایشگاه حضور پیدا کنند و در بدو ورود با دستگاه‌های تب سنج دمای بدن شرکت‌کنندگان را می‌گرفتند، در بحث رعایت پروتکل ها؛ پک‌های بهداشتی ارائه کردند. در غرفه‌ها نیز پروتکل‌ها بسیار رعایت می‌شد و در تمام زمان گفت‌وگوها شرکت کنندگان، خود را ملزم به رعایت پروتکل‌ها می‌دانستند. دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست، در سراسر نمایشگاه قابل مشاهده بود و به نظر بنده نمایشگاه بسیار باکیفیت برگزار شد.

آشنایی با دستاوردهای صنعت غذایی کشور

آقای احمدی یکی از کارشناسان صنعتی به خبرنگار ما گفت: ما اصولا به نمایشگاه می‌آییم تا شرکت‌های فعال در حوزه صنعت غذایی کشور خود را ببینیم و با دستاورد‌ها و نوآوری‌های آنها آشنا شویم. بنظر بنده از این جهت شرکت‌ها بسیار خوب عمل کردند. ما محصولات و دستگاه‌های جدیدی را دیدیم و از نظر من این نمایشگاه باکیفیت تر از دوره قبلی برگزار شد. از دست اندرکاران برگزار‌کننده این نمایشگاه کمال تشکر را دارم.

خانم رسولی یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در سالن‌های نمایشگاه گفت: من در دوره‌های قبلی هم در نمایشگاه شرکت کرده ام، این نمایشگاه از لحاظ کمی نسبت به نمایشگاه‌های دوره قبلی متفاوت بود و تعداد شرکت کنندگانی که حاضر شدند خیلی کمتر است و به نظر بنده توانسته انتظارات ما را با توجه به بحث کرونا برآورده کند و باز هم تعداد شرکت‌کنندگان در حد قابل قبول است. زیرا افراد با نگاه تخصصی می‌توانند اثرگذاری بیشتری بر تولید، صنعت، بازار و فضای کسب وکار داشته باشند.

آقای امیری یکی از مدیران شرکت‌های صنایع غذایی نیز گفت: نمایشگاه خیلی خوبی بود و کیفیت برگزاری خیلی بالایی داشت و استقبال شرکت‌کنندگان تخصصی در نمایشگاه زیاد بوده است. هدف ما از شرکت در نمایشگاه شناسایی برند هایی است که در زمینه فعالیت خود می‌توانیم با آنها همکاری کنیم و تلاش داریم بتوانیم مشتری‌های خود را پیدا کنیم.

وی افزود: نمایشگاه بسیار پرباری بود و شرکت‌های بسیار مهمی در نمایشگاه حضور داشتند. در بحث کرونا و رعایت پروتکل‌ها بسیار سخت گیری کردند و من فضای نمایشگاه آگروفود را فضای مناسبی مشاهده کردم.

یکی از غرفه داران نیز اظهارکرد: من به عنوان یکی از غرفه داران این نمایشگاه شاهد بودم که تنها حضور بازدیدکنندگان تخصصی مجاز بود. روند برگزاری نمایشگاه بسیار بهتر از سال‌های قبل شده است به این دلیل که در بحث بستن قرارداد‌ها ما موفق تر عمل کردیم. معمولا از تعداد بازدید هایی که در دوره‌های قبلی بود تنها ده درصد برای قرارداد و همکاری اقدام می‌کردند ولی این نمایشگاه به این صورت نبود و به این دلیل که فقط بازدیدکنندگان تخصصی بودند. حدود هفتاد تا هشتاد درصد مذاکرات ما منجر به قرارداد و نتیجه گیری برای همکاری‌ها شده است.

منبع: ایران مراسم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها