|
کدخبر: 126640 میلاد محمدی

ایران آگروفود ۲۷ ساله شد

با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا، ورود صرفا برای متخصصان با رعایت کامل موارد بهداشتی آزاد است و بلیط ورودی نمایشگاه ۲۰ هزار تومان لحاظ می‌شود.

نمایشگاه ایران آگروفود ۲۷ ساله شد

صبح امروز نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در سایت بین‌المللی تهران برگزار شده است. این رویداد تا چهارشنبه هفته جاری میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

این رویداد با عنوان تجاری «ایران اگروفود» در فضایی بالغ بر ۲۵هزار متر مربع با حضور ۱۸۰ شرکت‌کننده داخلی و بدون مشارکت‌کننده بین‌المللی در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ میزبان متخصصان است.

بنابر اعلام ستاد برگزاری و با توجه به تاکید عوامل نمایشگاه تهران، با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا، ورود صرفا برای متخصصان با رعایت کامل موارد بهداشتی آزاد است و بلیط ورودی نمایشگاه ۲۰ هزار تومان لحاظ می‌شود.

به گزارش گسترش نیوز، ارتقا سطح دانش فنی و فناوری و تبادل اطلاعات روز، معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت های کشور در زمینه صنعت با رویکرد جهش تولید، ارتقا سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، تشویق و ترغیب فعالان صنعت برای رقابت سالم و هدفمند و آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی از جمله اهداف این رویداد است.

شرکت پالار سامانه  ۲۷ سال پیاپی مسئولیت برگزاری این رویداد را برعهده داشته است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها