|
کدخبر: 116334

آغاز به کار اینوتکس ۲۰۲۰

نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰ در پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد.

نمایشگاه آغاز به کار اینوتکس ۲۰۲۰

مهدی صفاری نیا مدیر پارک فناوری پردیس بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰ با تقدیر از دبیرخانه نمایشگاه، اظهارکرد: هم اکنون ۹ هزار نفر به صورت آنلاین این مراسم را مشاهده می‌کنند.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردیم در این بخش نمایشگاهی به این نقطه برسیم و این نشان دهنده این است که اینوتکس فرزند زمان خود است.

مدیر پارک فناوری پردیس افزود: در آن زمانی که نیاز به انتقال تکنولوژی داشتیم اینوتکس در کنار ورود تکنولوژی، در صادرات نیز نقش آفرینی کرده و با همکاری شرکت‌هایی که توان صادرات داشتند اقدام به همکاری با شرکت‌های بین المللی کرد.

صفاری اضافه کرد: با پیشرفت‌های انجام گرفته در حوزه توسعه زیست بوم و فناوری با شدت بالایی در حال رشد هستیم و شرکت‌های دانش بنیان باید نوآوری را در کنار جریان نیروی انسانی، تعاملات بین شرکت‌ها، حوزه‌های تأمین مالی و سایر موارد فراهم کنند.

وی یادآور شد: با تغییر رویکرد اینوتکس به برگزاری نمایشگاه مجازی، به این اکوسیستم وارد شدیم به صورتی که به هیچ عنوان در گذشته این نوع کار را شاهدیم نبود و برگزاری این نمایشگاه بین المللی بسیار محسوس است.

مدیر پارک فناوری پردیس تصریح کرد: همکارانمان در این دبیرخانه زحمات بسیاری متحمل شدند و طی دو تا سه ماهه اخیر اقدامات لازم را برای برگزاری مجازی آن انجام دادند و توانستند در این حوزه نیز نقش‌آفرینی کنند.

صفاری عنوان کرد: بودن و برگزاری این نمایشگاه بسیار مهم است زیرا صدها استارتاپ از سال گذشته در آن مشارکت داشته و هزاران نفر دنبال کننده دارد، به همین دلیل توقف نکرده و راه و جریان خود را مانند رودخانه دنبال می‌کند.

وی ابراز کرد: به دلیل شیوع کرونا برگزاری فیزیکی این نمایشگاه میسر نبود و تجربه جدیدی در برگزاری برخط، مجازی و تم و متد جدید را کسب کردیم که باعث شد بزرگتر از قبل هم برگزار شود.

مدیر پارک فناوری پردیس تأکید کرد: پنج هزار شرکت دانش بنیان با این تلاش‌های نمایشگاه به ده‌ها هزار خواهند رسید و با اتکاء به فناوری به جای منابع زمینی(نفت) به منویات مقام معظم رهبری نیز عمل خواهیم کرد.

از بعدازظهر امروز نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰ در پارک فناوری پردیس با حضور و ارتباط مجازی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سالن اجتماعات پارک افتتاح شد و این مراسم به شکل مجازی و به طور مستقیم نیز پخش شد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها