|
کدخبر: 112472 میلاد محمدی

گسترش‌نیوز از کم و کیف دهمین نمایشگاه برق اصفهان گزارش می‌دهد

۴ روز پر زرق و «برق» در سایت اصفهان

دهمین دوره نمایشگاه برق اصفهان با حضور ۹۴ شرکت از شش استان کشور تا پایان امروز در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان دایر است.

نمایشگاه ۴ روز پر زرق و «برق» در سایت اصفهان

در برپایی این رویداد نمایندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و قزوین مشارکت داشته و با وجود محدودیت‌ها توانست رکورد ۸هزار و ۵۰۰مترمربع فضای نمایشگاهی را به ثبت برساند.

در این نمایشگاه که توسط مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افتتاح شد، شرکت‌های برق منطقه ای، توزیع برق شهرستان، نیروگاه اصفهان و شرکت‌های خصوصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ارائه اخرین دستاوردهای خود پرداختند. گسترش نیوز از کم و کیف این رویداد گزارش می‌دهد:

بازدیدهای تخصصی در سطح دولتی و خصوصی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در خلال برپایی دهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی که به مدت چهار روز در این استان برگزار شد اظهارکرد: پیش از این اعلام کردیم که تنها بازدیدهای تخصصی از رویدادهای نمایشگاهی انجام خواهد شد و بازدیدهای عمومی نداریم. درباره نمایشگاه برق نیز همین رویه طی شد.

علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و دوره قبلی آن در سال ۹۷ برگزار شده بود، گفت: دهمین دوره نمایشگاه برق اصفهان از روز دوم مرداد کلید خورد و تا پنجم همین ماه با حضور ۹۹ شرکت تولیدکننده و توزیع‌کننده و ۹۴ غرفه دار از شش استان کشور در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان دار بود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های معتبری از استان‌های اصفهان، تهران، قم، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و قزوین در دهمین نمایشگاه بین‌المللی برق اصفهان حضور خواند داشتند، افزود: این شرکت‌ها در حوزه‌های روشنایی، تابلو برق، کلید و پریز، اتوماسیون و سیم و کابل فعالیت دارند و توانمندی‌های خود را در نمایشگاه اصفهان به نمایش گذاشتند و فعالان این عرصه در بخش‌های دولتی و خصوصی از ابعاد مختلف آن بازدید داشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان همچنین مساحت این نمایشگاه را ۸۵۰۰ مترمربع عنوان کرد و اظهارکرد: هرچند به دلیل محدودیت‌های به‌وجود آمده به دلیل بیماری کرونا با افت فضای برگزاری مواجه شدیم اما شرکت‌های معتبری در این رویداد کنار ما حضور داشتند. از جمله آنها می‌توان به بارمان اتوماسیون، جهان الکتریک، آلوم کابل، شیوا امواج، یکتا افروز، سیم و کابل کاشان، سیم و کابل دامغان و سیم و کابل ایوان خراسان اشاره کرد که همگی برندهای مطرحی هستند.

تاکید ویژه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی

وی با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری این نمایشگاه به صورت کامل رعایت شد، تصریح کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان شرایطی فراهم آورده که شرکت‌ها و بازدیدکنندگان بدون دغدغه ویروس کرونا از نمایشگاه بازدید کنند. نکته مهم آنکه حضور همه بازدیدکنندگان با تب سنج کنترل شده و بازدید بدون دارا بودن ماسک و دستکش بهداشتی به هیچ عنوان مقدور نبوده است.

یارمحمدیان یادآور شد: تخصصی شدن وضعیت بازدیدها از نمایشگاه‌ برق کنترل وورد و خروج‌ها را بسیار آسان‌تر کرده و البته غرفه داران نیز از اینکه فقط مخاطبان اصلی خود را در راهروها دیدند، رضایت داشتند. در رابطه با این رویداد فقط متخصصان، فعالان و دانشجویان حوزه مرتبط با نمایشگاه قادر بودند از نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: برای تک تک نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شود پروتکل‌های بهداشتی را تدوین و در نظر گرفته‌ایم که این پروتکل‌ها در چند حوزه از جمله پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بازدیدکنندگان و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه شامل؛ مباحث کاتالوگ و بروشورها که حتما باید در پک‌های بسته‌بندی شده در اختیار مراجعان قرار دهند، هنگام نشستن سر میز مذاکره حتما باید فاصله‌گذاری رعایت شود و از ماسک و دستکش استفاده کنند، امکان‌پذیرایی داخل غرفه‌ها وجود ندارد و در بازه‌های زمانی مشخص غرفه‌ها ضدعفونی شوند تا مشکل برای بازدیدکنندگان و خودشان پیش نیاید، تقسیم‌بندی شده‌اند.

یارمحمدیان افزود: همه این پروتکل‌ها از ابتدای امسال با همفکری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ستاد پیشگیری از کرونا استان تدوین شده و مجوز برگزاری نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شده است، ضمن اینکه در دو نمایشگاهی که امسال از ابتدای تیر برگزار شده از دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیشگیری از کرونا در نمایشگاه مستقر هستند و به صورت لحظه‌ای سالن‌ها، غرفه‌ها و همه فرآیندهای نمایشگاهی را بررسی می‌کنند تا مغایر با پروتکل‌های بهداشتی نباشد که خوشبختانه هیچ موردی در دو نمایشگاه گذشته نداشتیم و مراجعه‌کننده‌ها و شرکت‌ها، پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کردند.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران همچنین با اشاره به وجه تمایز و ویژگی بزرگ دهمین نمایشگاه برق و الکترونیک اصفهان، گفت: آنچه دهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی اصفهان را از دیگر نمایشگاه‌های این حوزه متمایز کرده، ارائه نیازهای فناورانه صنعت برق در زمینه ساخت داخل و اقدام در مورد ساخت و تجاری‌سازی تجهیزات است که مورد توجه مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، گسترش ارتباط با پارک‌های علم و فناوری و آشنایی با توانمند‌ی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، حمایت از تولید ملی و مقابله با تحریم‌ها و استفاده از تجهیزات ساخت داخل در شبکه انتقال از دیگر مشخصه‌های ویژه این نمایشگاه به شمار رفته است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها