|
کدخبر: 104328

لبخند صنعت نمایشگاهی به حیات جدید خود

علی مرادی - رئیس هیات مدیره انجمن برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران

پس از یک وقفه ناخواسته، صنعت نمایشگاهی بالنده و پویا در حیات اقتصادی کشور، با بریدنی روبانی قرمز به حیات جدید خود لبخند زد و این نقطه شروعی است دوباره و بی‌پایان که خیل مشتاقان و فعالان دغدغه مند صنعت نمایشگاهی را مسرور و خرسند کرد.

مرادی

حرکت در مسیر جدید را باید بی‌شک گره گشایی و چاره اندیشی مدیران، در سایه تعاملات مفید و پیگیری‌های مجدانه دانست، که در این مدت بی‌وفقه از همه گونه تلاش برای عبور از وضعیت دشوار دریغ ننمودند تا تصویر عمومی از نمایشگاه‌های صنعتی و تجاری به وضعیت مطلوب تری برسد.

امروزه دیگر تاثیر نمایشگاه‌ها بر توسعه اقتصادی و صنعتی بر کسی پوشیده نیست و نمایشگاه فرصت یا مجالی است برای گردهمایی یا به نمایش گذاشتن محصولات که همواره نقش اساسی و مهم تر در پیشرفت‌ها علمی فناوری، ابتکارات و اختراعات جدید داشته است، اینک در شرایط حاضر با گذر از وضعیت نامعلوم، دستاورد ارزنده‌ای که با اهتمام جدی دکتر حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و همه همکاران همدل و کوشا با همراهی و نقش انجمن‌های تخصصی و تعامل سازنده‌ای که انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها داشت را طرح کرد که این تعامل موجبات رشد و بالندگی صنعت نمایشگاهی را رقم زده است. بر حسب وظیفه نهایت تشکر و قدردانی خود را اعلام می‌کنم، با آرزوی روزهای درخشان برای شکوفایی و رشد روز افزون صنعت نمایشگاهی که در ناهمواری‌ها راه هموار جدیدی را آغاز نموده است.

نویسنده: علی مرادی
  • محمد گرایی ارسالی در

    دست جناب مهندس مرادی. ودیگر عوامل اجرایی نمایشگاه که باعث توسعه صنعت در کشور میش ودرا صمیمانه میفشارم.تلاش شما در این وضع یت مهم اقتصادی کاری بزرگ بود.

ارسال نظر