|
کدخبر: 268362

سایت آهنگ دانلود با ترافیک نیم بها

بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده از وب فارسی و موتورهای جستجو، یکی از عباراتی که در طول روز میلیون‌ها بار توسط کاربران ایرانی جستجو می‌شود: "دانلود آهنگ جدید" است. سایت‌های زیادی از زمان ورود اینترنت به کشور، در این حیطه فعالیت کردند، در این سایت‌ها شما با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد. می‌توانید موزیک‌ها را گوش کرده و سپس دانلود کنید.

بشر علاقه ویژه‌ای به هنرهای هفت‌گانه و به طبع یکی از مهم‌ترین آن‌ها یعنی موسیقی و ملودی نوازی داشته و می‌توان گفت جز اولین هنرهایی بود که توسط انسان به ‌عنوان یک استعداد کشف شد. رسانه‌های مختلفی نیز تاکنون برای موزیک و شنیدن آهنگ به وجود آمده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به نوارهای کاست، VHS و همین‌طور آی‌پادها اشاره کرد. اما حالا همه چیز فرق کرده است. با داشتن یک دیوایس هوشمند، می‌توانید در کسری از ثانیه، جدیدترین موزیک‌های روز را با چند کلیک و یا لمس ساده صفحه موبایل و تبلت خود دانلود کنید.

موزیک سبک‌هایی مانند پاپ، شاد، غمگین، راک، سنتی، هاوس، دیپ هاوس، بی‌کلام و... دارد که هرکدام طیف وسیعی از مردم را به خود جذب کرده‌اند.

دانلود-اهنگ-۱

بهترین مراجع دانلود موزیک

البته احتمالاً برای شما هم این موضوع یک دغدغه است که یک وب‌سایت به‌عنوان مرجع ثابت دانلود موزیک پیدا کنید و همیشه به آن مراجعه نمایید تا از دنیای موسیقی عقب نمانید. سایت‌های ایرانی زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند اما تنها تعداد کمی از آن‌ها، پرفورمنس و کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهند. معمولاً برای علاقه‌مند به موسیقی اهمیت دارد که به تمام سبک‌ها دسترسی داشته و بتواند هر چیزی که می‌خواهد را دانلود کند. از سبک‌های پاپ، راک، سنتی و کلاسیک گرفته تا موزیک‌های روز و ترندهایی که در شبکه ‌های اجتماعی شنیده می‌شوند و مردم مدام آن‌ها را گوش می‌کنند. انتخاب یک پلتفرم موزیک اهمیت زیادی دارد. چون با شناسایی بهترین آن، نیازی نیست که مدام برای دانلود آهنگ بین سایت‌ها بچرخید.

دانلود-اهنگ-2

ویژگی‌های سایت مرجع دانلود آهنگ

انتظار می‌رود که یک پورتال یا سایت آهنگ دانلود ویژگی‌های زیر را داشته باشد تا بتوان آن را به‌ع نوان یک مرجع قابل‌ اعتماد شناسایی کرد سایت نیاز  موزیک در این راستا کوشیده تا همه انتظارات شما کاربران را محیا کند.

بروز بودن محتوای موسیقی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام یافتن یک سایت دانلود به آن توجه کنید بروز بودن است، سایت‌های موزیک پس از این که به رتبه خوب و بازدید مناسبی می‌رسند، شروع به تبلیغات می‌کنند و حتی توجهی به به ‌روزرسانی مطالب خود نمی‌کنند. مثلاً موزیکی بیش از ده روز پیش منتشر شده، اما هنوز خبری از آن نیست. از آنجایی‌که شما به سایت اعتماد کرده ‌اید، پس از مدتی متوجه می‌شوید که از جدیدترین آهنگ‌ها جامانده‌اید.

عدم نمایش تبلیغات آزاردهنده

کسب ‌وکارهای اینترنتی و بخصوص وب‌سایت‌های دانلود آهنگ، پس از مدتی شروع به نمایش تبلیغات پرتکرار می‌کنند. کابوس کاربر ایرانی، پاپ‌آپ‌هایی است که وقتی روی لینک دانلود موزیک کلیک می‌کند، باز شده و کل نمایشگر و مرورگر را در اختیار می‌گیرند. در نتیجه یکی دیگر از فیلترهایی که باید در مورد سایت‌های دانلود آهنگ در نظر بگیرید، انتخاب سایت دانلود آهنگ با تبلیغات کم و یا مواردی است که خیلی آزاردهنده نیست.

امکان پخش آنلاین و دانلود باکیفیت بالا

امکان پخش موزیک‌ها به ‌صورت بافرینگ یکی از ویژگی‌های مثبت اکثر سایت‌هایی است که امروزه در این فضا فعالیت می‌کنند. یعنی پیش‌ازاین که کاربر موزیک را دانلود کند، می‌تواند آن را گوش کرده و سپس باکیفیت 320 و 128 دانلود نماید. در این صورت، حافظه دیوایس اشغال نخواهد شد و دردسر پاک‌کردن موزیک نیز متحمل نمی‌شود.

قابلیت دانلود آهنگ‌های برتر هفته، ماه و سال

ویژگی مهم دیگر که باید در سایت‌های موزیک وجود داشته باشد، امکان دانلود آهنگ‌های برتر خواهد بود. یعنی یک لیست از موزیک‌هایی که در هفته بیشترین دانلود را داشتند. این قابلیت در واقع به شما کمک می‌کند که سلیقه کاربران دیگر را بررسی و ترندها در دنیای موزیک را دانلود کنید.

دانلود-اهنگ-۳.jpg

موزیک دنیای بی ‌پایان و بی حد

نمی‌توان برای دنیای موزیک حد و حصار تعریف کرد. دسته‌بندی‌ها، ژانرها و سبک‌های مختلفی با گذر زمان در آن به وجود آمده و بسیاری از این سبک‌ها در ایران پرطرف‌دار هستند. در حال حاضر موزیک پاپ به‌عنوان یک سبک پول‌ساز و محبوب بین عموم مردم، شاید پر دانلود ترین سبک و ژانر باشد. در نتیجه انتظار می‌رود که سایت‌های دانلود آهنگ به آن اهمیت ویژه‌ای بدهند.

اگر طرف‌دار پروپاقرص موزیک باشید، احتمالاً دوست دارید پس از این که موزیک به‌عنوان اثر جدید یک خواننده معرفی شد، در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار بگیرد تا بتوانید آن را دانلود کنید. در نتیجه به دنبال وب‌سایتی باشید که صرفاً با عنوان دانلود آهنگ‌های روز فعالیت نکند، بلکه واقعاً هم در انتشار سریع آهنگ‌ها، عکس‌العمل خوبی داشته باشد و شما پیش از همه، از انتشار یک آهنگ جدید در مارکت موسیقی باخبر شوید.

نویسنده: رپورتاژ
  • Mina ارسالی در

    خوب بود ممنون

  • Reza ارسالی در

    عالی بود

ارسال نظر