|
کدخبر: 215493

رپر معروف، متهم اصلی کنسرت مرگ!

دو روز پیش در هیوستون امریکا و در جریان برگزاری یک کنسرت فاجعه‌ای انسانی رخ داد و هشت نفر به دلیل ازدحام جمعیت جان خود را از دست دادند. کوچک‌ترین قربانی ۱۴ ساله بود.

موسیقی رپر معروف، متهم اصلی کنسرت مرگ!

تراویس اسکات رپر مشهور امریکایی که در ادامه تور خود به هیوستون رفته بود اکنون متهم اصلی این فاجعه انسانی است. در واقع او و دریک دیگر خواننده و رپر مشهور امریکایی هر دو متهم هستند.

یکی از افرادی که در این کنسرت شرکت کرده و به شدت مجروح شده می‌گوید از این دوخواننده شکایت خواهد کرد چرا که هر دو باعث این هرج و مرج در کنسرت شده‌اند.

طبق این شکایت، دریک در کنار تراویس اسکات روی صحنه آمد و به تحریک جمعیت کمک کرد.

رسانه‌های دیگر امریکایی تراویس اسکات را متهم به سهل انگاری دراین ماجرا کرده‌اند. بر اساس این گزارش اسکات زمانی که متوجه شد در بخشی از جمعیت همهمه شدیدی به وجود آمده است باید بلافاصله راهکاری جهت کنترل ارائه می‌داد و جمعیت را به آرام بودن تشویق می کرد.

در گزارشی دیگری آمده است: در هنگام همهمه بسیاری از ماموران امنیتی از پرسنل برگزاری کنسرت درخواست کرده بودند که کاری کنند تا اوضاع آرام شود اما همه این هشدارها نادیده گرفته شد.

اسکات متهم است حتی زمانی که متوجه زیر دست و پا ماندن افرادی در جمعیت شده است باز هم به اجرای خود ادامه داده است.

یکی دیگر از مجروجان این حادثه به نام کریستین پاردس ۲۳ ساله تقاضای غرامت یک میلیون دلاری از رپرهای این کنسرت کرده است.

اسکات همچنین متهم اصلی این است که این کنسرت را با ظرفیتی بیشتر از معمول برگزار کرده است.

یک گزارش دیگر فاش می‌کند زمانی که فاجعه در حال آغاز شدن بود برخی از ماموران امنیتی به سمت اسکات فریاد زدند که اجرا را متوقف کند اما او این هشدارها را نادیده گرفت.

هشت نفر کشته شدند و صدها نفر مجروح ۱۷ نفر نیز دچار حمله قلبی شدند. تحقیقات دررابطه با این فاجعه انسانی ادامه دارد.

 

منبع: جام جم آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها