|
کدخبر: 313209

اهمیت ویژه فولادکردستان برای غرب ایران

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به همراه معاونین خود روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ از پروژه فولاد قروه که یکی از پروژه‌های پیشران کشور به شمار می‌رود، بازدید کرد.
اهمیت ویژه فولادکردستان برای غرب ایران
دکتر اردشیر سعدمحمدی در این بازدید، از نزدیک در جریان آخرین پیشرفت‌های این پروژه قرار گرفت و با مسئولین و مدیران پروژه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید مشکلات پیشروی این پروژه را بررسی کردند و گزارشی از عملکرد ۶ ماه گذشته شرکت فولاد کردستان به ایشان ارائه شد.

دکتر سعدمحمدی در حاشیه این بازدید، طی سخنانی بیان کردند: پروژه فولاد قروه با ظرفیت ۱.۱ میلیون تن و سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون یورویی یکی از پروژ‌های پیشران کشور است که شرکت توسعه معادن و فلزات آمادگی کامل در زمینه تامین سرمایه این پروژه را دارد، فولاد قروه برای شرکت توسعه معادن و فلزان و استان کردستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و‌ ما مصمم به عملیاتی کردن این پروژه هستیم.

ایشان همچنین در ادامه و پس از ارائه گزارش مدیرعامل ایریتک و مدیران پروژه، دستورات لازم به منظور  تسریع در اجرای این پروژه را صادر کردند.

وی در ادامه از شرکت ایریتک که پیمانکار این پروژه است، بابت عملکرد محسوس‌شان طی یک ماه گذشته تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که این بازدید با حضور نمایندگان ایمیدرو، دکترمحمدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کردستان، دکتر مستقیمی، مدیرعامل ایریتک انجام شد و بر همکاری همه جانبه برای بهره برداری هرچه زودتر این  پروژه تاکید شد.

یادآور می شود پروژه فولادسازی قروه از جمله طرح‌های بزرگی است که در قالب طرح های پیشران پیشرفت ایران توسط هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات(ومعادن) و شرکت مهندسی ایریتک در حال اجراست.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها