|
کدخبر: 312867

ثبات و رشد تولید، نیازمند تامین پایدار بوکسیت است

معدن  ثبات و رشد تولید،  نیازمند تامین پایدار بوکسیت است

مدیر مجتمع آلومینای ایران در گردهمایی مدیران و کارشناسان اکتشاف ایمیدرو و شرکت های زیرمجموعه که در محل شرکت آلومینای ایران برگزار شد، این نشست را جهت تبادل نظر در راستای شناسایی پهنه های بوکسیت خیز و افزایش ذخایر امیدبخش کشور بسیار موثر خواند و اظهار امیدواری کرد: با حضور و هم افزایی تیم تخصصی و فنی اکتشاف کشور، بتوانیم در راستای بهبود شرایط تامین بوکسیت در شمال شرق کشور نقش مثبتی ایفا نماییم.

وی افزود: هم اینک در شرکت آلومینای ایران با وجود بیش از دو دهه فعالیت و با وجود تمام مشکلات و تنگناها، با همت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان شرکت،  تولید محصولات ادامه دارد.

مدیر مجتمع الومینای ایران با بیان اینکه در تامین تجهیزات و مواد اولیه با سختی هایی مواجه هستیم، گفت: اگر تولیدات آلومینای جاجرم نبود در شرایط تحریم، در حوزه صنایع آلومینیوم و بسیاری از صنایع وابسته با مشکلات بسیاری مواجه می شدیم. 

وی با تاکید بر اینکه این صنعت همواره نیازمند تامین بوکسیت است، افزود: با وجود اینکه همیشه تامین بوکسیت را در اولویت قرار داده ایم ولی عدم تامین پایدار بوکسیت، همواره یکی از دغدغه های ما بوده و هست.

حیدر تصریح کرد: با توجه به اینکه عدم تامین پایدار بوکسیت، شرایط کمی و کیفی تولید را تحت تاثیر قرار می دهد نیازمند توجه ویژه برای ثبات و رشد تولید هستیم.

مدیر مجتمع آلومینای ایران در پایان ابراز امیدواری کرد: این نشست فنی و تخصصی بتواند در راستای بهبود شرایط تأمین بوکسیت، مفید و موثر واقع شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها