|
کدخبر: 310546

نشان مدیر کنترل کیفیت نمونه خراسان شمالی به آلومینای ایران رسید

نشان مدیر کنترل کیفیت نمونه خراسان شمالی به مهندس محمدرضا حیدر مدیر کنترل کیفیت شرکت آلومینای ایران رسید.

صنعت و معدن نشان مدیر کنترل کیفیت نمونه خراسان شمالی به آلومینای ایران رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد با حضور مدیرکل امور حقوقی و‌مجلس و سرپرست دفتر تخصصی امور بین‌الملل و حلال سازمان استاندارد ایران، استاندار خراسان شمالی، رییس کل دادگستری استان، سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، آزمایشگاههای همکار، شرکتهای بازرسی  و مراکز آموزشی در محل کمپ پتروشیمی بجنورد برگزار شد.


در این همایش از محمد رضا حیدر، مدیر کنترل کیفیت شرکت آلومینای ایران به عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


بر اساس این گزارش توجه به مقوله کیفیت و ترویج فرهنگ استاندارد، جلب اعتماد عمومی جامعه با ارتقا کیفیت تولیدات ملی از مهمترین عناوین در کسب این نشان بوده است.


مدیرکل امور حقوقی و‌مجلس و سرپرست دفتر تخصصی امور بین‌الملل و حلال سازمان استاندارد ایران در این همایش اظهار داشت: خراسان شمالی ظرفیت و پتانسیل های بسیار خوبی برای فعالیت در حوزه حلال دارد که باعث می شود جایگاه این استان در بخش صادرات محصولات حلال ویژه باشد.


سید ابراهیم ابراهیمی بیان داشت: اکنون خراسان شمالی با ۳۵ کشور ارتباط تجاری دارد و می تواند در صادرات محصولات و خدمات استاندارد نقشی تاثیر گذار داشته باشد.


استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه موضوع اهمیت جایگاه سلامت محیط کاری را مورد توجه قرار داد و گفت : در حوزه سلامت محیط کاری،   استاندارد سازی نقش مهمی ایفا می کند لذا در کنار مباحث مهم بازرگانی ، تجارت، ساختمان ، آسانسور، مواد غذایی  و ....هزینه استاندارد سازی برای کیفی سازی محصولات حائز اهمیت است.

آلومینای-2 (2)


محمدرضا حسین نژاد ترویج فرهنگ سازی در حوزه استاندارد را یک مقوله مهم عنوان کرد و اظهار داشت : اهمیت به حوزه استاندارد به عنوان یک برند در بین مردم و سازندگان باید این حس را به وجود آورد تا دیگر نیازی به اهرم های قانونی نباشد.
وی از مجریان استاندارد سازی به عنوان عوامل موثر در فرهنگ سازی استاندارد یاد کرد.

آلومینای-2 (1)


در پایان این همایش از واحدهای نمونه سال ۱۴۰۲ خراسان شمالی تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها