|
کدخبر: 289052

تجلیل از پیشکسوتان خانواده بزرگ فولاد خراسان

گردهمایی صمیمی همکاران بازنشسته سال ۱۴۰۰ شرکت مجتمع فولاد خراسان با هدف تجلیل از این پیشکسوتان تولید و صنعت برگزار شد.

معدن تجلیل از پیشکسوتان خانواده بزرگ فولاد خراسان

در این آیین تجلیل و گردهمایی صمیمانه، که سه‌شنبه، ۱۶ اسفندماه به همت معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی و همکاری مدیریت روابط عمومی و کانون پیشکسوتان فولاد در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد، از سال‌ها تلاش ۱۴۳ نفر از همکاران بازنشسته‌ی سال ۱۴۰۰برای شکوفایی قطب سوم تولید فولاد کشور قدردانی شد.

 این همایش با استقبال همکاران بازنشسته و حضور ایشان در سایت شرکت پس از گذشت یک سال از نایل شدن ایشان به کسوت بازنشستگی برگزار و با اجرای برنامه فرهنگی-هنری، اقامه نماز ظهر و‌عصر و صرف ناهار و اهدای هدایایی به رسم یادبود از همکاران بازنشسته تجلیل شد.

بقراط، مدیر روابط عمومی در این آیین بزرگداشت، با ابلاغ پیام مدیرعامل که در جلسه‌ای همزمان برای رفع موانع تولید و پیگیری چالش‌های تامین و انرژی حضور داشت، بیان کرد: مهندس جوانبخت با آرزوی سلامتی برای همکاران پیشکسوت و خانواده‌های محترم ایشان، بر تکریم این عزیزان به عنوان سرمایه‌های معنوی و ذخایر تجربه و دانش شرکت تاکید کردند.

فریدون صبوریان، معاون منابع انسانی در سخنانی در جمع بازنشستگان، با بیان این که ضرورت دارد که برای تکریم همکارانی که عمری را در شکوفایی و‌رشد این صنعت کوشیده‌اند، برنامه جامعی تدوین شود، افزود: در تلاش برای تدوین ساز و‌کار جامعی هستیم که متضمن تکریم شایسته و پایدار پیشکسوتان و بازنشستگان شرکت باشد و‌ان‌شالله نتایج آن به زودی به اعلام می‌شود.

فرشید فضیلتی، معاون بهره‌برداری شرکت نیز با قدردانی از سال‌ها تلاش‌ ارزشمند همکاران بازنشسته، اظهار امیدواری کرد که با همدلی پیشکسوتان و‌حمایت مدیریت مجتمع، زمینه بهره‌گیری از دانش و اشتراک تجربه‌های کم‌نظیر این عزیزان برای پیشبرد و تعالی بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور فراهم شود.

 

منبع: روابط عمومی فولاد خراسان

ارسال نظر