|
کدخبر: 279342

کسری غفوری مدیرعامل شرکت فولاد خراسان اعلام کرد:

خبر خوش برای همه همکاران و اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان

معدن خبر خوش برای همه همکاران و اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان

با قدردانی از همت شبانه روزی شما عزیزان که از ابتدای سال جاری تاکنون منجر به رقم خوردن رشد در هر چهار ناحیه تولیدی شرکت شده است و موفقیت ‌های سه‌گانه در رشد تامین مواد اولیه، تولید و فروش شرکت را در پی داشته است و نیز در ادامه برنامه‌های شرکت با هدف حفظ و ارتقای این روحیه کار و تلاش و فراهم کردن زمینه رشد و اعتلای شغلی و توسعه‌ی مطلوب در حوزه منابع ارزشمند انسانی شرکت مجتمع فولاد خراسان، بازنگری جامع طرح ارزیابی و طبق‌بندی تمامی مشاغل و پست‌های سازمانی آغاز شد.

همکاران گران‌قدر و پرتلاش شایسته است که از کادر مدیریتی شرکت و موافقت هیات مدیره محترم با این پیشنهاد که امکان ترفیع و ارتقای ٢۵۶٠ نفر همکار شرکت در کلیه مشاغل، اعم از کارکنان مجتمع و پیمانکاران را فراهم می‌سازد قدردانی نمایم.

این طرح بنیادین، که متضمن بهینه سازی نظام حقوق و دستمزد و دستیابی به جدول مزد مطلوب و مناسب با شرایط شرکت می‌باشد، با انتخاب مشاور و عقد قرارداد آغاز شده و نویدبخش بهسازی نظام دستمزدی موجود و ارتقای آن متناسب با بلوغ سازمانی و جایگاه کنونی تولید شرکت می‌باشد.

جبران عادلانه خدمت هم برای کارکنان متعهد و توانمند شرکت و هم برای پرسنل خدوم پیمانکار، ارتقای بیش از پیش انگیزه کارکنان، بهینه ساختن سرفصل‌های حقوق، تطبیق کارکنان در مناسب‌ترین سطح شغلی و پیش‌بینی نظام صحیح و کارآمد برای ترفیع تلاش‌گران متعهد، کاردان و جهادگر بزرگ‌ترین قطب صنعت فولاد شرق کشور، از پیامدهای مثبت اکنون و آینده اجرای طرح خواهد بود.

انتظار من این است که اجرای کامل طرح در سال جاری به نتیجه رسیده و همکاران عزیزم در کلیه سطوح از ثمرات آن ظرف کوتاه‌ترین زمان بهره‌مند شوند.

همه در کنار هم برای سربلندی خانواده بزرگ فولاد خراسان و رونق بیش از پیش تولید در این مجموعه کم‌نظیر می‌کوشیم و اطمینان وثیق داریم که دست یاری پروردگار حامی ما در آبادی سرزمین مان خواهد بود.

منبع: فولاد خراسان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها