|
کدخبر: 184029

طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه، نقطه عطفی در صنعت کشور

عضو هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: شرکت فولاد مبارکه با توسعه طرح تحول دیجیتال سرآغاز انقلابی در صنعت کشور شده است و می‌تواند در زمره ۱۰۰ شرکت برتر آسیا و جهان قرار بگیرد.

معدن طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه، نقطه عطفی در صنعت کشور

رضا شهرستانی، عضو هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، به مناسبت روز صنعت و معدن در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از صنعتی شدن ایران ۶۰ سال می‌گذرد و شرایط کشور از تولیدکننده محصولات به سازنده صنعت متحول شده است. در سال‌های اخیر باوجود تحریم‌های ظالمانه به پیشرفت‌های خوبی در صنایع دست‌یافتیم که به کاهش وابستگی به خارج منتج شد.

وی توسعه طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه را هم در عرصه صنعت ممتاز دانست و توضیح داد: در دنیا بحث انقلاب صنعتی چهارم در جریان است تا کل زنجیره تولید دیجیتالی شود. با افزایش سرعت و دقت در تولید، مزایای گردش مالی بیشتر، افزایش مضاعف سود، ارتقای مشتری مداری و سازگاری با شرایط جدید از مزایای مهم نسل چهارم دیجیتالی در صنایع به شمار می‌رود.

شهرستانی حرکت شرکت فولاد مبارکه در مسیر طرح تحول دیجیتال را ستود و گفت: در عصر اطلاعات، صنایع دچار تحول سریع شده‌اند و هرچه تولید شتاب بگیرد بازارهای بیشتری را می‌توان به‌دست آورد که نسل چهارم انقلاب صنعتی در همین مسیر گام برمی‌دارد.

وی افزود: راندمان بالا، شتاب در تولید با دقت مضاعف و سازگاری با تغییرات دنیا با تحول دیجیتال امکان‌پذیر است و شرکت فولاد مبارکه با درک این مهم از سال گذشته با هدف‌گذاری پنج‌ساله درصدد است به باشگاه فانوس دریایی که شرکت‌های محدودی در دنیا با قابلیت دیجیتال شدن عضو آن هستند؛ راه یابد.

عضو هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه که با اهتمام ویژه، طرح تحول دیجیتال را پیگیری می‌کند، تشکر ویژه‌ای کرد و ادامه داد: شروع کردن این پروژه نیازمند درک و همت بالایی است که درخور تحسین است و با این نگاه مدیریت، شرکت فولاد مبارکه می‌تواند در زمره ۱۰۰ شرکت برتر فولادی در آسیا و جهان باشد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

ارسال نظر