|
کدخبر: 173264

در گفت‌وگوی گسترش نیوز با مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح شد:

روابط عمومی توانمند؛ نیاز عصر جدید ارتباطات

در جهان امروز که سرعت حرف اول را می‌زند پیدایش فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نقش اصلی را در انتشار اخبار ایفا می‌کند اما در این بین نمی‌توانند جایگزین حضور خبرنگاران و روابط عمومی‌ها در پیوند بین رسانه و صنعت باشند.

معدن روابط عمومی توانمند؛ نیاز عصر جدید ارتباطات

عصر فعلی که به عصر ارتباطات شهرت دارد بیشتر از هر فناوری به مخبرانی توانمند و فعال نیاز دارد تا با استفاده از هوش خبرنگاری خود بتوانند مسائل را به چالش بکشانند و درصدد گشودن گره‌ای از صنعت باشند.

محمدجواد خلیلی در گفت‌وگو با گسترش نیوز اظهارکرد: انتخاب روز ۲۷ اردیبهشت ماه به ‌عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات، نشان از اهمیت بی‌مثال این حوزه در توسعه کشور دارد، چرا که بدون بازنمایی زحمات و افتخارات یک مجموعه در سطح جامعه و میان افکار عمومی و ذی‌نفعان مسیر توسعه تداوم نخواهد داشت.

خلیلی

وی افزود: در عصر و زمانی به سر می‌بریم که با ورود شتابان و بسیار قوی شبکه‌های اجتماعی و گسترش دایره خبرنگاران در معنای عام و خاص وظیفه روابط عمومی به مراتب دشوارتر شده و بار سنگین‌تری را به دوش می‌کشد. اگر در گذشته یک روابط عمومی تنها به اطلاع‌رسانی از نوع قطره‌چکانی بسنده می‌کرد و همین ممکن بود به سیراب شدن نیازمندان اطلاعات بیانجامد؛ اما درحال‌حاضر وضعیت بسیار متفاوت‌تر و دگرگون شده است.

روابط عمومی‌ها باید هوشمندانه عمل کنند

مشاوره مدیرعامل شرکت ملی مس تصریح کرد: امروزه نه‌تنها آن اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی در شرایط بمباران خبری کافی نیست و باید روابط عمومی‌ها هوشمندانه‌تر و به‌روزتر عمل کنند بلکه یک وظیفه بسیار خطیر دیگر نیز دارند و آن هم ترویج امید و انگیزه در میان جامعه برای ساختن ایرانی‌ آبادتر و توسعه‌یافته‌تر است.

خلیلی ابراز کرد: در چنین شرایطی روابط عمومی‌ها باید بیش از پیش در مسیر درست اطلاع‌رسانی حرکت کنند تا جامعه تشنه آگاهی با واقعیت و حقیقت سیراب شود. در این راستا و با هدف حضور موثر و پررنگ در فضای اطلاع‌رسانی و ارتباطی کشور روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق پایگاه خبری مس پرس، حضور جدی در شبکه‌های اجتماعی و انتشار نشریه گام‌های موثری برداشته است و در تلاش است با اقدامات جدی دیگر و استفاده از ظرفیت‌های چندرسانه‌ای نقش بی‌نظیر شرکت ملی صنایع مس را بر اقتصاد کشور به عموم جامعه معرفی کند.

وی در پایان این روز را به همه فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور تبریک گفته و ضمن خداقوت برای همگی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر