|
کدخبر: 169970

گسترش نیوز گزارش می‌دهد؛

نخستین میزبانی پر رونق رینگ صنعتی از چادرملو

بورس کالای امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، میزبان شرکت‌های صنعتی همچون چادرملو، ملی مس و شرکت‌های آلومینیومی بود. گفتنی است چادرملو نخستین معامله کنسانتره سنگ آهن خود را در بورس کالا انجام داده است.

معدن نخستین میزبانی پر رونق رینگ صنعتی از چادرملو

امروز ۱۲ اردیبهشت ماه نخستین عرضه کنسانتره سنگ آهن چادر ملو در بورس کالا انجام شد. شرکت چادرملو در تالار صنعتی بورس کالا ۵۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت ۲۴ هزار و ۱۰۱ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرد که با تقاضای ۷۵ هزار تنی مواجه شد و ۵۰ هزار تن مورد معامله قرار گرفت.

در عرضه امروز ۱۲ اردیبهشت ماه شرکت ملی صنایع مس ایران نیز چهار هزار تن مس کاتدی با قیمت دو میلیون و ۲۶۹ هزار و ۷۰۹ ریال عرضه کرد و با تقاضای یک هزار و ۶۶۰ تنی مواجه شد و در نهایت توانست ۶۶۰ تن از این محصول را به فروش برساند.

در معاملات رینگ صنعتی امروز شرکت ایرالکو دو هزار تن شمش ۹۹.۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۷۸ هزار و ۶۶۲ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرد و با تقاضای ۱۴۰ تنی مواجه شد و ۶۰ تن در تالار اصلی و ۶۰ تن در مچینگ مورد معامله قرار گرفت. این شرکت همچنین ۲۰۰ تن شمش ۹۹.۸ درصد ۵۰ پوندی با قیمت ۵۷۸ هزار و ۶۶۲ ریال به ازای هر کیلوگرم را عرضه کرد و با تقاضای ۲۰ تنی روبه‌رو شد و تمام این مقدار مورد معامله قرار گرفت.

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب نیز در تالار صنعتی امروز ۱۲ اردیبهشت ماه دو هزار تن شمش ۹۹.۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۷۵ هزار و ۳۹۴ ریال عرضه کرد که با تقاضای ۴۰ تنی مواجه شد و توانست ۲۰ تن از آن را بفروشد.

همچنین بورس کالای امروز میزبان شمش ۹۹.۷۵ درصدی یک هزار پوندی شرکت آلومینای ایران بود که با قیمت ۵۷۴ هزار و ۳۶۲ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد و با تقاضای ۲۰۰ تنی مواجه شد و ۲۵ تن از آن در تالار اصلی و ۱۷۵ تن در مچینگ مورد معامله قرار گرفت.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها