|
کدخبر: 167467

رعایت قوانین زیست محیطی از راهبردهای ایمیدرو در سنگان

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به برنامه‌های این سازمان در حوزه محیط‌زیست معدن و صنایع معدنی منطقه سنگان، اعلام کرد: در راستای مصوبه هیات دولت مبنی بر اجرای تعهدات محیط زیستی شرکت‌های سرمایه‌گذار و همچنین برنامه‌های حوزه تولید و زیرساخت، طرح جامع سنگان تهیه می‌شود.

معدن رعایت قوانین زیست محیطی از راهبردهای ایمیدرو در سنگان

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری که امروز در نشست ویدئو کنفرانسی پایش اقدامات زیست محیطی سرمایه‌گذاران سنگان سخن می‌گفت، افزود: رعایت قوانین زیست محیطی از راهبردهای ایمیدرو در این منطقه معدنی است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت تأمین و توسعه زیر ساخت‌های شرق ایران مسئولیت پیگیری مسائل مرتبط با زیرساخت سنگان را بر عهده دارد، گفت: با کمک مشاور، مدیریت متمرکز در بخش "پسماند" منطقه سنگان در اولویت برنامه‌ها باشد و جلسات کارشناسی آن با حضور مدیران سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه شناسایی ذخایر آهن در عمق و همجوار، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ایمیدرو در سنگان است، افزود: برنامه‌ریزی این سازمان در این منطقه معدنی، بلند مدت خواهد بود و بدیهی است که شرکت‌های سرمایه‌گذار برای کسب بازده بیشتر در منطقه فوق حضور دارند و ایمیدرو برای تحقق این مهم به عنوان بازوی توسعه ای، به دنبال بسترسازی است.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذار منطقه سنگان، همچون توسعه فراگیر سناباد، فولاد سنگان، اپال پارسیان، کاوه پارس و تأمین و توسعه زیر ساخت‌های شرق ایران(شرکت ارائه دهنده خدمات فنی، مهندسی و توسعه مدیریت) حضور داشتند و نظرات خود را اعلام کردند.

 

منبع: ایمیدرو

ارسال نظر