|
کدخبر: 165773

پیام مدیرعامل گل‌گهر به مناسبت روز ملی منابع انسانی

نیروی انسانی در همه سطوح سازمانی و مسئولیتی و در هر نقطه از مجموعه، سرمایه اصلی شرکت هستند و با نقشی که ایفا می‌کنند اصلی‌ترین عامل اجرایی شدن راهبردها و برنامه‌های استراتژیک شرکت محسوب می‌شوند که با مدیریت صحیح سایر منابع می‌توانند بهترین نتیجه را در رسیدن به اهداف تعیین شده شرکت تامین نمایند.

معدن پیام مدیرعامل گل‌گهر به مناسبت روز ملی منابع انسانی

از مطرح شدن انسان و منابع انسانی به عنوان محور توسعه و عامل تعیین‌کننده در کیفیت سودآفرینی، ارائه و ارتقای خدمات و بهبود تولیدات، می‌توان استنباط کرد که منابع انسانی، ارتباط مستقیمی با بهره‌وری و توسعه پایدار در هر شرکت و سازمانی دارد.

منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های معدنی کشور با اشتغال نزدیک به ۲۵ هزار نفر نیروی انسانی، نقش بزرگی در توسعه و رونق اقتصاد کشور دارد و اگر امروزه شرکت گل‌گهر توانسته مسیر رشد و شکوفایی خود را به خوبی طی کند و به آینده‌ای روشن امیدوار باشد، بدون شک مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تک تک کارگران، کارکنان و مدیران به عنوان سرمایه انسانی خود در جای جای این شرکت بزرگ می‌باشد.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم؛ ۲۵ فروردین‌ماه روز ملی منابع انسانی که با آغاز ماه مبارک رمضان مقارن گردیده را به همکاران عزیزم در خانواده بزرگ گل‌گهر تبریک عرض نمایم. امید دارم با تلاش و تعامل، همکاری و هم افزایی مستمر، مسیر توسعه و شکوفایی منطقه گل‌گهر را به خوبی طی می‌کنیم. اعتقاد و باورمان این است که انشاالله با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال که همانا تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی هاست با ارتقای شاخص‌های کلیدی پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر منابع انسانی، در سال ۱۴۰۰ افق‌های درخشانی برای منطقه و ایران عزیز رقم بزنیم.

ایمان عتیقی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها